~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, November 4, 2011

excited bila kat rumah..selamat bercuti kawan-kawan

assalamualaikum

alhamdulillah sekarang aku sudah berada di rumah kesayanganku setelah 8 jam perjalanan .
home sweet home bebeh..tadi sampai rumah dalam pukul 6 pagi..nasib baik ada abang tolong amikkan kat bustand shah alam. utility aku bila dah sampai kat rumah ni tersangatlah tinggi. mana tak nya, dah dekat 2 bulan beb tak balik. siapa yang tak excited kan. even korang balik tiap minggu pun still akan rasa excited inikan pulak dah 2 bulan tak balik rumah langsung. bertambah-tambah utility aku..heheh..

korang jangan pelik pulak aku guna perkataan utility tu. actually utility itu nama lain dia sama macam satisfaction atau kepuasan. biasalah sejak belajar subjek Labor Eco ni, nak jugak praktikkan term-term Eco kan..haha..poyo sehh

okay now, cuti for midterm 1 week dah pon bermula. so what's my planning? hahaha as usual stay kat rumah jelah. kalau ada orang ajak keluar baru kita keluar. kalau tak, duduk diam-diam jelah kan. hehe..so, agak-agak ada sesiapa tak nak ajak i keluar ni?? hehe..boyfie?? nooo sekarang kan dah single so mana ada boyfie nak ajak keluar lagi..hihihi..skandal?? lagilahh nooo i kan baik tak ada skandal-skandal lahh..haha..so kawan?? ermm maybe kawan ada lah kot..hehehe

tapi yang penting dalam waktu cuti ni aku nak belajar bawak motor. nanti senanglah bila nak belajar P nanti. so, yang akan menjadi cikgu aku kat rumah ni, dah tentulah adik aku..haha..siaplah kau kan. lastly, i want to say happy holiday to uolss semua..and SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA