~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, April 17, 2011

Dinner B-HUREC bertemakan Masquerade

assalamualaikum..akhirnya setelah lama menyendiri tanpa menupdate blog, kini sudah tiba masanya untuk aku membalas dendam..yeehaa..aku nak mintak maaf kepada semua readers atau bloggers yang pernah menjenguk  ke blog aku yang buruk ini..

sebenarnya lately ni aku sangat busy dengan test, presentation, report and event..semuanya dalam masa satu minggu..sampaikan nak study untuk test tak sempat, so paham-paham koranglah kan aku buat jahat macam mana? of coz lah dengan bawak TOYOL..bukan aku yang pinta, tapi keadaan terlalu mendesakk..maafkan aku ya lecturer..

hari rabu lepas, course aku iaitu Bachelor In Human Resource ada buat dinner bertemakan Masquerade..dahlah pagi khamis itu kami semua ada test OSH..tapi dah kawan aku ini beria-ia nak suruh aku pergi, lagi-lagi aku dah beli topeng, so nak tak nak kena pergi, walaupun dalam kepala tengah risau dengan test esoknya tu..

bagi aku, dinner malam itu, tak best sangat pun. xbanyak gambar pun kami ambil..orang yang datang pun tak ramai..tapi yang bestnya aku dapat cabutan bertuah!! dah lah meja yang aku duduk tu belakang sekali, lepas tu bila nak ambil hadiah kenalah pergi naik ke pentas kan..malu giler aku dowhh..sampai kan MC itu cakap 'jalan cepat sikit' huhu

geram aku, aku kan perempuan, so kenalah jalan dengan sopan dan ayu..kalau berlari tak ke macam excited sangat..poyo je laki itu..nyampah i tauu..tapi peduli apa aku, asalkan aku dapat hadiah kat depan itu..hahaha..sampaikan Prof yang sampaikan hadiah kat aku nyanyikan aku lagu lagi..tak tahulah dia perli ke apa tapi ada bunyi 'manis-manis' jugaklah..hahahaha

disebabkan aku ini taklah gile bergambar sangat so tak banyak lah gambar yang aku ada..tapi aku tetap nak letak jugak okay..hhuu..korang layan jelah okayy..next sem turn batch kami handle dinner..agak-agak tema apa ek nak kami pakai..kalau ada idea, boleh lah sumbangkan okay dengan tulis comment di bawah.. xiexie..













0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA