~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, April 29, 2011

GAMBAR PERKAHWINAN PUTERA WILLIAM DAN KATE MIDDLETON

assalamualaikum, alhamdulillah, hari ini aku dapat habiskan 2 chapter untuk subjek Organizational Behavior. kena study awal sebab gap untuk paper ini dengan paper QMT tak ada, so disebabkan paper ini membaca kena study awal. yang qmt itu just mengira je. mungkin esok aku akan start belajar qmt pulak.


okay untuk pengetahuan semua, hari ini Putera William dan Kate Middleton akan berkahwin. sudah pastinya ia menjadi Royal Wedding of The Year. sampaikan aku buka facebook pun penuh dengan status royal wedding royal wedding. perkahwinan mereka ada di siarkan di NTV7. kat rumah aku ini pulak tak ada tv, so tak dapatlah tengok. huhu..lagi pun aku terlupa yang hari ini mereka berkahwin.

mesti cantik kan baju pengantin mereka. meletup gituu..harap-harap Kate Middleton tak akan jadi macam perempuan lain yang gilakan harta sahaja. moga perkahwinan mereka akan berkekalan. mereka pun sangat cantik dan sangat hensem. memang sesuai sangat pasangan ini..i like!! hehe..

lagi satu aku suka dengan sikap Kate yang sangat tak sombong, baik, peramah, sopan sama dengan sifat yang ada pada Lady Diana dulu. mungkin itu yang memikat hati William untuk memperisterikan Kate..congratulations to both of them!!









berapa elalah kain baju pengantin ini..


baju perkahwinan Kate sangat simple but gorgeous


begitu ceria Kate Middleton


gereja westminster tempat berlangsung perkahwinan mereka



putera william dan putera henry


david beckham dan victoria turut hadir 
ke majlis perkahwinan putera william


rakyat yant turut memeriahkan majlis perkahwinan mereka


so lovely...


lady diana and prince charles


0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA