~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, April 3, 2011

akhirnya berkonvo juga aku di dewan agong tunku canselor, uitm shah alam

assalamualaikum, hari ini rasa macam malas je nak buat assignment..padahal berlambak-lambak tengah tunggu untuk di completekan..atoyaii, sabar ye sayang intan payungku..nanti beta siapkan okay..sekarang ini beta tak ada mood pulak..hehe

aku cuma nak bagi tahu yang konvo untuk diploma aku akan di adakan pada 15 may 2011..yahooo!! akhirnya aku berkonvo juga..hikhikk..tak sabar rasanya nak pakai jubah besar gedabak and baling-baling topi sampai ke menara gading..hehehe




nasib baiklah aku punya sesi pada waktu pagi, so pagi tu takdalah ramai sangat and senang nak cari parking..haha..yang buatkan aku gumbira ialah, nanti aku akan konvo di dewan baru!! dewan agong tunku canselor..memang mantap dewan tu..barulah aku berasa bangga menjadi pelajar uitm..hehehe





akhirnya dapat jugak aku konvo dekat uitm shah alam. sebab dekat dengan rumah aku, so kalau family nak datang pon sonang..lepas ini aku nak kena pikir pakai baju apa ini..mestilah kena nampak meletup barulah kamera tertumpu kat kita.nanti siapa yang bangga, mak aku jugakkk..hehe

tapi yang aku tengah pikirkan sekarang ini ialah masa bila aku nak ambil jubah tu nanti.dah lah aku habis exam 10hb may. tarikh ambil jubah pun pada masa yang sama. kalau lambat ambil, alamatnya dapat jubah yang besar and tak cantiklah..hurmm..dahlah aku ini comel sangat, kalau pakai jubah besar rasa berat pulak nak jalan nanti..huhu..pening-pening..boleh ker kalau aku ambil awal ek? tapi masa bila pulak aku nak ambil jubah tu..?hurmm

oklah, untuk maklumat lebih lanjut bagi konvo bulan may nanti, korang boleh klik link ini okay..babaii! selamat berkonvo!!

1 insan terpilih:

flow said...

Congrats kak Shiela (: Lawa kan DATC? first time masuk memang teruja gila lah haha

-Aiman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA