~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, April 6, 2011

(GAMBAR) DATO' SITI NURHALIZA

assalamualaikum, pagi-pagi aku dah bangun, siap mandi semua, tiba-tiba dapat mesej cakap kelas batal, so daripada aku tidur balik, baik aku buat assignment yang berlambak. at least buta-sikit-sikit tak terasa sangat. 

bila dah tak tahu nak tulis apa lagi dalam assignment aku tu, so aku layanlah sekejap blog. terasa macam nak update. tapi tak tahu nak update pasal apa. then, kepala aku tiba-tiba terpikirkan siti nurhaliza. entah kenapa aku pun tak tahu. terus aku google cari-cari gambar dia. maka terhasillah entry aku hari ini..hahaha..korang layan jelah ea siti nurhaliza dulu dan sekarang..


kad pengenalan siti


semasa zaman remaja




gambar-gambar sebelum siti memakai tudung




gambar-gambar semasa siti berkahwin




gambar-gambar siti bersama suami, datuk khalid







gambar-gambar siti memakai selendang

so, itu sahaja cerita saya pada hari ini..terima kasih..hehehe :)

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA