~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, January 9, 2013

Akhirnya VIVA Telah ku Tempuh dengan Hebatnya..

assalamualaikum..


mungkin inilah entry terakhir sheila di negeri perlis ni..huhuu..sedih nak tinggalkan perlis tak lama lagi..setelah setahun setengah berada dekat sini untuk menghabiskan degree..banyak cabaran dan dugaan sebelum dan selepas berada di perlis yang tak pernah sheila bayangkan untuk belajar sejauh ni..sedih, suka duka semua dekat sini..nasib baik ada kawan yang sentiasa ada susah senang..huhuuu..sedihhh! tapi sebelum tu cheq nak habaq satu cerita dulu..semuanya berkaitan dengan cheq punya thesis and VIVA..





akhirnya azab thesis sudah lepas..last week telah selamatnya sheila mengharungi hari yang penuh bermakna dalam hidup ni..eh2 sheila bukan kahwin atau bertunanglah..azab yang sheila maksudkan adalah Hari Pembentangan VIVA!!


inilah hari yang ditunggu-tunggu oleh kitaorang sebagai pelajar tahun akhir degree..
bila dah lepas Viva, terasa macam dah berjaya dapat degree pulak, padahal result and konvo belum tentu lagi..hehee

walaupun masa hari bersejarah tu, sheila sebenarnya tak terasa pon dah viva..yelah bayangkan kita buat presentation dekat pangkin bangku yang kat kaki lima tu..memang tak terasa ponlah kan nervous tu..huhuu..padahal malam sebelum tu dah kalut bagai buat preparation.menghapal semua definition untuk term dalam data..haishh..tension jugak buat research ni..

note untuk di present kan masa viva..berjela-jela

persiapan malam sebelum viva


1st draft untuk diberi pada advisor dengan examiner..takdalah tebal sangat..hehe
lepas ni kena buat pembetulan sikit and lepas tu dah boleh buat hardcover untuk thesis..yahoo..lepass tu bolehlh start jadi job hunter atau suri rumah tangga..kuikuikui..selamat tinggal Perlis..hehee..InsyaAllah bulan 5 nanti kita jumpa lagi untuk hari bersejarah yang paling ditunggu iaitu KONVOKESYEN!

1 insan terpilih:

Anonymous said...

speed dating over 40 http://loveepicentre.com/testimonials.php the dating scene in amsterdam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA