~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, March 3, 2011

tempat nak beli pil ginseng ban kah chai

assalamualaikum, sebalum ini ramai yang komen entry aku yang dulu pasal tips nak gemuk. rata-rata dari mereka tanya di mana nak beli PIL GINSENG BAN KAH CHAI ini. so di sini aku letakkan link yang korang semua boleh pergi untuk beli pil ginseng ini okay.

nak beli di sini. kalau anda semua nak beli pil ginseng ini secara online, boleh pergi ke website ini., ini atau ini.

ginseng

selain itu, pil ginseng ini boleh juga di dapati di kedai-kedai jamu, kedai tabib cina yang terpilih sahaja.


26 insan terpilih:

NoRuLs Area.. said...

nk tanya.. website maugemuk.com tu wujud ke? sya da wat pembayaran kat web tu tuk bli ubat ginseng ni.. sampai skg xda respon dari dorg n ubat 2 x sampai2 jg.. rasa tertipu la..

Izzazi Syahnaz binti Mohamed Nazri said...

kat mana ek nak cari pil tu

Nas81 said...

A'ah Norul saya pn sama... dh buat pembayaran tp brg x dpt2 smpai skrg. Btl ke website t cla? mmgla nmpak kcik RM50 tu tp duit hasil titik peluh gak...

Unknown said...

boleh prcaya ke web tu?

Anonymous said...

yang mau gemuk.com tu xconfirm btol x.try cri yg len.ade y lbih murah.lupa lak link

Anonymous said...

ya saya pun sama. saya ambik pakej 3 rm100. x sampai2 lagi brg tu. number tel pun dia tak bagi mcmna eh??

nor said...

Kalau dah no tel pun takde, mcm mane kita nak berurusan jual beli...beli la cara lain..banyak lagi tempat atau agen yg kita leh percaya pasal ginseng nie..kat facebook pun ada..

Anonymous said...

Sape2 nak beli pil ni, bole contact sy

Anonymous said...

Contact sy, 0195893679

Anonymous said...

Contact sy 0195893679

Anonymous said...

Add my fb tahira binti julakmad, sy ade jual pil ni

Unknown said...

Salam 1 malaysia…disebabkan terdapat terlalu ramai yang bertanyakan tentang dimanakah hendak membeli
Produk gemuk Ban Kah Chai Ginseng Plus Zheng Fei Capsule jadi saya terdetik untuk membantu kamu semua membeli produk ini dengan cara saya membeli di kedai ubat cina berhampiran rumah saya dan poskan kepada kamu semua (jika masih ada yang tidak tahu nak beli kat mana).Bayaran pos ditanggung kamu Cuma upah sahaja saya rm3 (minyak motor+masa+nak ke pejabat pos+ nak membalut)

Rujuk link dibawah,untuk rates penghantaran dan track & trace penghantaran pos laju

www.pos.com.my/pos/appl/fast_mail_rate.asp
www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_poslaju.asp

1 kotak (50 biji) saya beli hari tu di kedai ubat cina RM 21.90 (tak termasuk kos penghantaran)
Contoh: beli 1 kotak-penghantaran semenanjung Malaysia ( RM 21.90+RM 4.50 (penghantaran)+RM3 (upah)= RM 29.40)

nanti mesejkan nama + alamat +jumlah order ke 019-9551296 (syed)- (nanti saya reply nombor bank untuk bayaran)
produk halal.insyaallah…rezeki dari allah

nabila ismail.. said...

Saya ada menjual pil ginseng ini dengan harga yang murah. Area kuala lumpur.

Memang berkesan kerana saya penggunanya.

Boleh hubungi 012-9466399/aidanabila89@gmail.com

Anonymous said...

Anda boleh hubungi saya nabila 0129466399 area KL.

Unknown said...

call sy 0142465436

Anonymous said...

Semalam beli ginseng di kedai ubat cina di sunway belakang public bank .. Beli 6 kotak dpt sekotak RM16 .. Harap harap 2 bulan lagi badan aku naik..

Anonymous said...

Sunway blakang public bank? Dekat area sunway piramid ke

Suria said...

Siapa bleh bntu sya..nk bli produk ni..dok srwak..leh pm 0138056324

Anonymous said...

area kota kinabalu adakah ? bleh bntu

yana said...

Area kota kinabalu xda ke jual pil ni ??

yana said...

Area kota kinabalu xda stokis ke pil ni?? Merata dha search dlam google tak jmpa juga .. majoriti area semenanjung jak ...

yana said...

Area kota kinabalu xda ke jual pil ni ??

Anonymous said...

Salam...saya ada membuat penghantaran pil ginseng ban kah chai..untuk maklumat sila pm saya di
https://www.facebook.com/faiedz.fadzeem

Unknown said...

Nk order je kat saya or msg saya 0193792436.ady.harga rm 40 rgt sahaja termasuk pos.ginseng ban kah chai.terbukti terlajak laris!!!

Unknown said...

Say boleh bantu.email kat saya mhdshahwadi@gmail.com. or msg saya 0193792436 harga rm 40.termasuk pos

Unknown said...

Nk order je kat saya or msg saya 0193792436.ady.harga rm 40 rgt sahaja termasuk pos.ginseng ban kah chai.terbukti terlajak laris!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA