~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, October 7, 2012

Komen tentang Anugerah Blokbuster..tak ada yang best dan wowww!

àssalamualaikum..

anugerah Blokbuster 2012 baru sahaja berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam. menampilkan beberapa pencalonan yang pemenangnya dipilih oleh peminat peminat di Malaysia. antara anugrah yang di sampaikan adalah Anugerah Penyangak Terhebat, Anugerah HEro dan Heroin terbaik, Anugerah PFM dan macam macam lagi..

tapi kat sini sheila nak komen sikit mengenai perjalanan anugerah blokbuster ini. bagi sheila tak ada yang woww sangat pasal anugerah yang di hoskan oleh zizan , afdlin shauki dan juga lisa surihani. first, sheila nak komen tentng pengacara nye dulu.bagi sheila, lisa surihani sebagai pengacara xlahh best sangat..dia macam xboleh nk lawan balik lawak yang afdlin dan zizan cuba buat. malah pelat 'r' lisa tu pulak yang menjadi bahan lawak mereka..kesian pulak

yang kedua pasal penyampai anugerah..semuanya okay cuma diorang ni macam tak ada benda nak di bualkn. contohnya macam yana shamsudin dan intan ladyana. sheila sampai tak paham apa yang cuba yana cakapkan. bila masing-masing tak ada idea mulalah tergelak sorang-sorang..huhu...

lepas itu, time jehan miskin sebagai penyampai..masa tu dahlah penyampai tak umumkan nama pemenang..memanglah nama tu dah terpampamg kat skrin tapi atleast sebutlah nama pemenng tu kan. masa tu yang menang ialah shahir. dahlah tak sebut nama dia lepas tu tak bagi hadiah dekat orang yang menang..adoii..memnglah masa tu shahir tak datang so wakilnya, norman kru yang naik pentas. mulalah norman terpinga-pinga sampaikan terpaksa ambil sendiri anugerah tu dari tangan pengiring hadiah..penyampai pulak duduk berdiri dekat mic..aiyyaa..

yang ketiga tentang pemilihan penyampai anugerah..sangat tak best lah..huhuh..macam ada yang tak kena ajer diorang ni..nak kata jarang datang event yang bercirikan anugerah, punyalah berlambak ada kat malaysia ini, tapi still tak tau flow nyer..huhu..

yang terakhir tentang pemilihan lagu. masa awal-awal acara okaylh dengan lagu oppa gangnam style yang diubh lirik. afdlin mmang dh sebijik macam artis korea tu. then, ziana zain, erra fazira, zamani, alyah memang berikan persembahan yng mantap kembalikan nostalgia maria mariana dengan sembilu. amy search pulak tetap bertenaga macam biasa. then persembahan penutup dari siti nurhaliza, hazama dan bunkface memang best and mantap..

secara kesimpulan, tahniah kepada shamsul yusof sebab menang besar dengan memenangi 4 anugerah pada malam ini. dan overall, anugereah blokbuster pada tahun ini tak ada yang best and woww..boleh dipertingkatkan lagi...peace!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA