~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, January 4, 2011

FRIENDSHIP AND FRIENDLY AWARD

assalamualaikum, hari itu aku ada dapat award dari 'peminat' aku..wah jangan keles tau aku sekarang dah ada peminat.korang ada ke??


inilah rupa award yang aku dapat tu..sebenarnya award ini tuan blog tak bagi pun kat aku, tapi aku ni yang gila glamor nak award banyak, so aku kutip lah..harap tuan blog tak marah ea..lagipun kalau semua orang nak tahu tuan blog aka Umar ini yang baik dan murah hati nak bagi award kat peminat dia..opss dia peminat aku atau aku peminat dia?? arghh lantaklah..

umar dan lembunyerr

disebabkan aku nak dicop sebagai blogger yang bermurah hati, so aku nak bagi award ini jugak dekat semua yang datang kat blog capuk ni. xkisahla korang itu peminat atau pembenci aku..hehe..ambik jangan tak ambik tau!!

opss sebelum terlupa, aku nak bagitahu yang aku sebenarnya dah ambik 2 award kat blog Umar ni..biasalah dia kan bermurah hati dan aku ini pulak seorang yang tamak..haha..so aku nak ambil lagi satu award ea En Umar..harap tak marah ea..


kalau nak diikutkan ada beberapa soalan dari wartawan yang perlu dijawab sekiranya kita menerima award ini. oleh sebab aku ini tak sombong and tak mahu mengecewakan semua peminat di luar sana, so aku akan jawab soalan-soalan ini dengan sabar dan jujur..tak ada jawapan no comment punya..hoho

1. apa pendapat tentang blog Umar?
nice, thumbs up!!


2. tempat yang paling nak lawat?
jepun sebab memang teringin nak pergi jepun

3. 3 perkara tentang diri anda....(akulah tu)
  • suka makan
  • pemalu..ahakss
  • kena belajar dekat perlis nanti..huwawawa
4. semua orang boleh amibil award ini jugak ea..jangan lupa inform ea kawan-kawan..

1 insan terpilih:

Eddy Ahmad said...

ape kah motif pic umar 2?????????????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA