~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, January 11, 2011

shopping di kompleks arau perlis aka cmart

assalamualaikum, adoii sangat penat sebab aku baru balik dari bershopping..wah sempat lagi kau bershopping walaupun duit sudah kering..huwawawa..aku bukannya shopping apa pun, just beli file, sepit rambut and air mineral..tapi dah cecah rm20 plus2 jugak tau..

sebelum tu aku pergi makan dengan rumates and her gang dekat warung berdekatan. sedap memang sedap tapi yang aku rasa macam takda selera ialah nyamuk banyak sangat!! aku ni dah la berdarah raja berdarah manis, so nyamuk ni memang minat betul lah nak ngendeng dekat aku.

tak selesa betulla. kalau sekali aku dah kena gigit nyamuk, boleh jadi bengkak badan aku ni. sebab itulah aku cakap badan aku ni berdarah manis..hehe. baru je hari itu kaki aku sembuh dari bengkak lepas kena gigit nyamuk. mintak-mintak lah sejarah tak berulang lagi ea. 

lepas aje makan, barulah kitaorang bergerak ke kompleks Arau aka C-Mart. tak jauh pun. depan umah je. jenguk kat tingkap nampak kompleks cmart. tunggu bas nampak cmart. takda bangunan lain ke nak nampak.hehe

bermula sekarang aku kena berjimat sikit. sebab dengar kata duit PTPTN akan dapat dalam bulan 3. so memang bankrap lah aku nantikan. takkan lah nak suruh family aku masukkan duit tiap minggu. banyak cantik muka kau..ko ingat dioramg tu bukak bank ke..hehe

oklah, itu je nak tulis kali ini. esok aku ada kelas pukul 8 pagi. macam biasa kena tunggu bas pukul 7 pagi. huwawawa awal giler kan. biasalah pelajar cemerlang..haha

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA