~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, February 13, 2011

terima kasih kepada fadwa daud kerana menjadi follower saya

assalamualaikum, 
kali ini just entry ringkas sahaja. 
aku nak memberi satu tanda terima kasih aku kepada 
my 200th follower iaitu FADWA DAUD 
kerana sudi menjadi follower blog capuk aku ini. hehe
sudah genap akhirnya pengikut blog yang sudah lama
 di hidupkan ini iaitu sejak tahun 2009. 
aku tak rasa yang aku ini seorang blogger yang hebat, 
tetapi aku masih merupakan seorang blogger yang 
memerlukan tunjuk ajar dari blogger-blogger lain di luar sana.
di harapkan kedatangan aku di arena blog di terima orang ramai di luar sana..terima kasih!!

kepada FADWA DAUD, this is for you!!  hehe

hope sudi terima award tak seberapa ini..hehe

ini ada sedikit review tentang FADWA DAUD:

  • HAKUNA MATATA nama blog di beri..sungguh unique..apalah agaknya maksud nama ini kan
  • menjadikan blog beliau sebagai bunga kat taman teman, sebab itu blog beliau berwarna hijau..hehe
  • rajin masuk contest, and selalu jugak menang..nanti boleh share hadiah ea..
  • umur blog beliau sudah menjangkau 1 tahun 10 bulan..bagus-bagus..kep it up!!
  • so thats all!! thank you FADWA DAUD!!

1 insan terpilih:

fadwa daud said...

dear:)
thanks a lot...
nice to be your follower~
(^_^)!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA