~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, January 29, 2012

5 novel top and best seller sebagai peneman


assalamualaikum..

akhirnya hari ini dapat jugak aku keluar dari kepompong rumah ku..setelah seminggu terperap dekat rumah, ada jugak insan yang sudi ajak keluar. nak tak nak aku setuju jelahh..lagipon aku memang nk keluar pon sebab nak cari barang-barang and ambil buku yang dah di reservedkan kat MPH Bukit Raja tu.

kalau korang nak tahu, hari tu aku ada list kan beberapa novel terbaru kat akak aku. so, setelah dia reservekan semua novel itu, hari ini aku nak collect lah kan..ada 6 novel kesemuanya tapi yang aku dapat beli cuma 5 jer sebab dah over budget rm100..hhe..5 novel dapat dalam rm100..tapi ada lagi 2 novel tengah reserve so, bolehlah aku guna baucar yang aku dapat dari MPH..hehe..bukan baucar buku..

so kat bawah ini adalah beberapa novel yang aku dah rembat..ada yang publishernyer Karya Seni dan Kaki Novel. actually aku suka sangat novel dari Karya Seni sebab jalan cerita nya sangat rilex and tak berat macam Kaki Novel atau Alaf 21..hehe..and semua novel yang aku beli ni adalah top and best seller sekarang..so kepada sesiapa yang tengah mencari-cari novel apa yang nak beli, aku suggest korang belilah novel-novel ini ea. hehe

lagi satu, aku beli novel banyak-banyak sebagai peneman di kala aku bercuti dekat rumah ni. so tak adalah aku mengadap laptop sangat kan..kang bertambah rabun di mata..hehe..so, tengoklah nanti larat ke tak aku nak habiskan semua novel ini dalam masa sebulan..haha

 






beli novel atas ni sebab nama watak lelaki sama dengan nama anak buah..hehe



novel-novel kat atas aku sudah beli semalam, yang bawah ni aku baru reserve





jadi tunggu apa lagi? jom rembat sekarang di MPH atau Popular berdekatan sebelum kehabisan stok..hehe

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA