~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, September 3, 2012

Pengalaman Pertama Sambut Merdeka di Stadium Nasional Bukit Jalil

assalamualaikum..

myself and dewi

hari jumaat lepas, Malaysia telah pun MERDEKA untuk yang ke 55tahun. buat pertama kali jugak sheila involve dalam memeriahkan sambutan kemerdekaan itu di Stadium Nasional Bukit Jalil. my boss give an order kepada semua trainee and practical trainee untuk wajib join this event. other staff pon boleh join jugak and bawaklah siapa-siapa yang korang nak.

actually kitaorang menyelit dengan budak KPT..haha..baju warna sama pulakk

kitaorang sampai di Stadium dalam pukul 6 petang and balik pukul 11 malam. teruja jugak dapat join event macam tu. terasa semangat patriotik semakin meluap-luap. bila duduk dalam stadium rasa macam tengok perlawanan bola lah pulak. kalau cakap pasal orang, memang dekat 200k rakyat malaysia ada dalam stadium tu. perghh memang ramai giler.

at this moment ramai yang dah balik..huhu

bila kat sana, dapat jugaklah berjumpa secara live PM and isteri betul-betul depan mata. yang isteri siap flying kiss kat sheila..hahhaa..then, jumpa Pandalela Rinong, Scha Alyahya, Lisa Surihani, Amber Chia, Yuna (sangat gorgeous), Awal Ashaari, Shaheizy Sam, Adi Putera, Fizo Omar, Hazama (sangat hensem diorang2 ini)


alhamdulillah, program berjalan dengan lancar, tak ada insiden gaduh-gaduh atau perhimpunan haram.  semuanya berlaku secara aman dan terkawal. hopefully jugak remaja-remaja tak terjebak dengan gejala negatif pada malam tersebut ok..

bersemangat mengibarkan Jalur Gemilang

I'M PROUD TO BE MALAYSIAN CITIZEN !!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA