~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, March 27, 2011

participant development program di harvard, kedah

assalamualaikum, wah akhirnya petang ini baru aku dapat mengupdate blog..rindu giler mahu menaip..sekarang ini sudah masuk minggu-minggu genting. setiap minggu ada sahaj test, hantar report and assignment..walaupun benda yang aku nak cerita ini sudah basi, tapi ku tetap nak cerita..hehehe cecita-cecita..

masa awal bulan itu aku ada pergi ke kedah untuk buat satu program kan..masa itu memang syiok sangat. yela, kami buat macam-macam aktivity. contohnya flying fox, catwalk, and macam-macam lagi. tapi yang aku geramnya, bila time aku nak buat hujan turun, tapi aku peduli apa, aku redah aja..hahaha

malam, itu kami ada dinner bertemakan denim versatile. dulu kan aku ada post satu entry mintak pendapat korang semua mahu pakai baju apa. so, disebabkan aku tak sempat nak beli baju apa, aku main balun aje baju lama aku. tapi it still nampak comel okay..hehehe..

.memang syok habis lah. keje kami asyik makan aje lepas buat aktivity. betullah kata penyelaras itu, tak sempat nak lapar, kami dah makan..hehehe..yang aku geram jugak, bila buat aktivity outdoor, asyik aku saja yang kena mulakan dulu, sebab aku yangpaling kecik. hisy, menyampah betull.

kawan-kawan aku cakap, masa buat aktivity itu, kami semua dah tak suci lagi. sebabnya budak laki sudah pegang-pegang and peluk. arghhh..bukan apa, kami dalam kumpulan terpaksa memerlukan kekuatan lekaki mengangkat dan memengang. takpelah, sudah darurat..malu betul, dah la kawan sekelas..hisy

okeylah, korang layan sajalah gambar aku ini okay..hehehe..sepanjang kami buat program ini, ia betul-betul merapatkan hubungan kami satu course. sampaikan sudah habis program pun kami still lagi bercerita dan bertogether gether..heheheh..

lagi satu mahu bagitahu, yang kumpulan aku menang keseluruhan tau!! walaupun masa game pertama kamilah yang paling last dan tak ada harapan lagi nak menang, tapi memang betul-betul miracle bila kami punya kumpulan no1..hahahaha..memang berbaloi-baloi, sebabnya nama kumpulan kami pun MIRACLE..hehe































0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA