~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, March 16, 2011

teruja jumpa fazley yaakob dekat alor star, kedah

assalamualaikum, entri sebelum ini aku ada cerita aku jumpa diana danielle kat kangar perlis kan. esoknya, aku dan kawan-kawan aku yang lain decide untuk pergi ke alor setar.memandangkan kat kangar ini tak ada apa-apa, so terpaksalah pergi ke alor star. 

perjalanan mengambil masa selama 1 jam setengah. bila dah sampai kat alor star, kami ambil kesempatan singgah kat semua tempat menarik di situ. habis semua shopping complex kami masuk. CITY PLAZA, PACIFIC, SENTOSA, MENARA ALOR STAR and PEKAN RABU. 

aku yang dah berpuluh tahun tak jejak kat alor star ini, of course lah rasa teruja yang teramat sangat kan. sebenarnya tujuan kami shopping kat sini adalah untuk beli baju untuk event kat kedah itu nanti. dari entry lepas aku asyik cerita pasal event kat kedah, apa sebenarnya event tu kan? nanti next-next entry aku cerita okay..hehe

nak dijadikan cerita, kami singgah ke Pekan Rabu sekejap. tujuannya nak cari tudung kat situ. sambil-sambil itu cari makanan ringan. tengah kami syok-syok belek barang makanan macam dodol yang warna-warni itu, tiba-tiba kami terpandang seorang lelaki ini. putih, hensem. muka macam aku kenal tapi siapa ea..hehe

masa itu lelaki itu dengan kawan dia. tengah belek-belek ikan masin dekat je dengan tempat kitaorang berdiri. korang nak tahu siapakah gerangan lelaki itu? lelaki itu adalah DR FAZLEY YAAKOB!! hahaha..hensem gila dowh. putih melepak. kami tengok dari jauh jelah kan. nak dekat-dekat rasa macam over pulak..hehe

kami pun buatlah hal sendiri. aku yang tengah dok syok nak ambil gambar kawan aku, tak perasan dia lalu depan aku. nasib baik tak berlanggar. haisy, nak jugak lalu depan kitaorang.lalu lah kat belakang..hehe..dia ingat kita nak ambil gambar dia lah tu..hahaha..jahat kan.

lepas itu, bukan kat situ je kami jumpa. kami pergi kat bahagian yang lain pun, ternampak dia dengan kawan dia itu. isy sibuk je ikut kitaorang ini tau..hakhak perasan je.tapi sayangnya tak dapat ambil gambar dia.. malulah..hahaha

dua hari berturut-turut aku terserempak dengan artis. ewahh, ada jodoh dengan artis ke nanti?? huh jangan nak perasan la cik sheila..hehehe..oklah, next entry aku sambung lagi okay..


menara kecik pun jadilah..hehe





masa nak ambil gambar inilah fazley yaakob lalu kat depan



0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA