~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, March 30, 2012

saya ada haterz

assalamualaikum..

ada orang cakap saya bajet, ada orang cakap saya poyo, ada orang cakap saya perasan cun. sebab itulah saya ada haterz yang selama ni tak pernah wujud pon..tapi saya tak kisah, sebab saya happy dengan hidup saya..saya bukan orang popular. saya bukan secantik Fatin Suhana, se comel Yuyu Zulaikha, sepandai Hanis Zalikha, se popular Maria Elena. saya hanya insan kerdil yang kadang-kadang buat kesilapan. walaupun mereka mengutuk saya, menyatakan saya jahat, giler, slut dan bitch..saya masih melayan mereka dengan baik. saya tak mahu menambahkan haterz saya yang tiba-tiba muncul dengan nombor yang tak dikenali. tiba-tiba menghantar mesej menyatakan saya jahat, musuh saya. walaupun saya sedih, tapi masih mampu bersabar sebab tak semua orang akan sukakan kita. saya akan tetap menerima segala teguran, hinaan dan cercaan dari orang lain. kerana saya hanya insan kerdil yang tak sempurna seperti anda semua. saya minta maaf kepada semua haterz saya. 

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA