~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, December 4, 2011

dapat tengok filem ombak rindu! jangan jelezz


assalamualaikum..

hari ini aku terbangun lambat, bukan saja-saja nak bangun lambat iyer..nanti kalau cakap saja-saja korang cakap anak dara apa pulak ni kan, so aku nak bagi tahu yang hari ini aku terrrbangun lambat. ini semua sebab semalam aku tidur lewat. dalam pukul 3 pagi baru titun.

sebab aku aku tidur lambat?? haa meh cheq nak habaq sikit noe. semalam cheq pergi tengok OMBAK RINDU dekat Jitra Mall.!!.haha..puas beb dapat pergi. lepas ini tak dalah jeles kan kalau semua orang sibuk dok cerita pasal benda tu. tiket semalam dalam pukul 12.40 malam so sebab itu saya pulang lewat..bukan saja-saja nak berpeleseran di luar iyer..dan saya pon tak keluar dengan lelaki tau semalam. saya keluar dengan kawan-kawan perempuan saya aka classmates saya..hehe..so tak bersosial sangat kann..


disebabkan movie start lambat lagi, kitaorang pulak gerak dari rumah dalam pukul 8.30 malam, so apa lagi sapadaq dulu dekat restoran Yasmeen aka restoran nasi kandar di Jitra. lepas dah makan, jalan-jalan dekat bandar Alor Setar. tiba-tiba kami ternampak funfair dekat sebalah stadium, terus suruh diorang berhenti cari parking. kalau tak, diorang nak pergi tengok i-city aka pokok berlampu dekat alor setar ni. haa ingat kat shah alam je ada i-city? kedah pon ada tau..hahaha

punyalah ramai orang dekat funfair itu. ikutkan dah dekat berbelas tahun aku tak jejak kaki dekat funfair tau. bila dapat pergi rasa seronok giler..macma nak main semua benda. tapi aku dapat main satu permainan jer..huwawa..tak puas tau..hurmm lagipun token yer mahal sangatlah..so dapat main satu permainan pon kira okaylahh..hehe..lepas dah puas ber funfair terus gerak ker Jitra Mall sebab time tu dah pukul 11.50 malam..

sampai jer kat sana, chit chat dulu sambil bergambar dengan Taylor lautner ngan Edward, barulah masuk ke pawagam. ramai jugak orang tengok midnight movie ni..penuh satu room tu..huhu..lepas ni cheq akan habaq sedikit review pasal filem Ombak Rindu ini yer..tungguuu next entry okayy..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA