~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, December 22, 2011

siapa Adam Adli Abdul Halim? artis baru ker?

assalamualaikum..

adoii hari ini snagat penat rasanya..mana taknya ada 2 test. dua-dua subjek membaca..masuk pulak banyak chapter. memang tak sempat nak baca lah kan..dugaan-dugaann..esok ini lagi satu test..pagi pulak tuh.hohohoii apa kes lah semester ni kan..penat dan tak bermotivasi langsung..haihh..

hurmm okay cut the story..hari ini aku nak cerita pasal seorang hamba Allah ni yang aku rasa makin popular pulak sejak akhir-akhir ini..aku nak tanya korang semua..siapa Adam Adli ini? aku tengok dekat facebook bukan main popular lagi dia.

artis baru ker? muka boleh tahan hensom.. yang aku tahu dia ni pelajar tahun 3 di Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI). berumur 22 tahun.oo sebaya aku lah..haha..nantilah, aku selidik-selidik siapa dia ini, and apa contribution dia kepada negara..haha..sekarang nak cerita busy sikit pulak..so next entry aku akan reveal kan siapakah Adam Adli Abdul Halim ini yer.. jeng jeng jeng..





0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA