~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, December 7, 2011

lulus test JPJ..saya berbangga dengan diri saya

assalamualaikum..

entry kali ini tak mau merepek panjang lebar..aku tersangat busy hari ini mengalahkan VVIP ea kawan-kawan..walaupun kelas tadi tak penuh, tapi untuk esok tersangatlah penuh kelas nya..choii betull..aku dah tak larat nk belajar dah ni..entah kenapa semester ini rasa malas yang teramat sangat..mungkin tak ada sumber motivasi kot..huhu

okay, tadi dah cakap tak mau panjang lebar kan..sekarang straight forward terus..aku just nak bagi tahu yang aku sudah lulus test JPJ hari Isnin lepas.. alhamdulillah dengan sekali cubaan, kedua-dua bahagian aku berjaya buat. walaupun terpaksa menunggu lama, tapi ternyata berbaloi..cewahh..now aku dah officially dapat lesen P..hehe..

masa meunggu tu memang berdebar giler..mula-mula kena buat bukit..dengan dua kali cubaan baru lepas..nasib baik..aku buat dalam masa satu minit..hehe..masa buat parking pulak, excellent. seminit je buat..haha..poyo jer kan..buat 3 penjuru pun seminit..hebat!..haha..

untuk jalan raya, nasib baik aku dapat jalan senang..sekejap je dah sampai..hehe..nasib baik tak ada mati enjin. cuma terlambat pickup jelah..sebab clutch yer panjang..hehe..dapatlah markah 17/20..cukup-cukup makan jer kan..hehe..lepas ni, balik rumah boleh rembat kereta sape-sape..huwawa...i'm proud to be myself! lepas ini test JPJ motor pulak..nantikanlah apa keputusannya..yang ini aku tak confident sangat..huhuhu..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA