~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, March 28, 2012

ramai ajak saya bercouple, dan saya telah menerima/menolak

assalamualaikum..

erkk alhamdulillah. kenyang sudah perut beta lepas melahap charkuewteow marvellous tadi..siap ada 3 ekor udang besar punya haduyai pon..hari ni badan kitaorang semua terasa lemau. nak makan pon malas, sampai satu tahap tak mampu nak berfikir apa-apa lagi. otak lemau terus sebabnya harini kelas pack giler dari pukul 8 pagi sampai 6 petang. dah macam office hour pulak kan. aduyaii pun.

topik kita hari ni pasal kapel. apa itu couple? according to sheila (2012), couple merupakan satu hubungan antara dua manusia yang lahirnya dari mata turun ke hati. hehe..memandai jer aku ni..hurmm apa kena mengena kapel dengan sheila ni? adakah saya sudah menemui cinta baru? jeng jeng jeng..siapakah gerangannya? jeng jeng jeng..! hehe suspen pulak..


actually adalah beberapa orang mengajak saya untuk berkapel..memandangkan sheila sudah menyingle selama 1 tahun lebih jadi itu tidak di kira curang kan..hehe..saya ni bukanlah cantik sangat, banyak sangat kekurangan berbanding orang lain. tapi kenapa diorang nak kapel dengan sheila pulak ek? hurmm..dan apa pula jawapan sheila kepada mereka? adakah saya menerima lamaran itu atau menolaknya?? jeng jeng jeng..! suspen lagi..hehe


untuk pengetahuan semua, sheila telah pun menerima / menolak kesemua lamaran atau ajakan mereka untuk berkapel dengan beberapa sebab ..hehe..sebab-sebabnya adalah :

1) saya tidak bersedia untuk menjalin hubungan dengan sesiapa buat masa ini
2) saya takut akan tersalah pilih pasangan dan dikecewakan lagi
3) saya tak nak perkara lama berulang lagi
4) hati masih belum terbuka untuk menerima mereka (bukan sebab masih simpan ati pada yang lama ok!)
5) tak tahu macam mana nak menerima mereka dalam hidup saya
6) terlalu memilih (hensem atau tak hanya bonus, yg penting iman dan sikapnya)
7) kesemua lelaki itu tak menepati kriteria yang saya mahukan (ini gedik namanya..huhu)
8) saya selesa bila sorang-sorang sebab dah terbiasa (padahal kadang2 sunyi & jeles tengok kapel lain)
9) saya lebih senang berkawan dengan semua orang (ternyata aku seorang yang peramah..haha)


oleh sebab-sebab di atas lah sheila masih tak memiliki pasangan lagi..hehe..sheila tak kisah dah. ada atau tak itu semua urusan Allah. yang penting sabar dan tawakal sahaja..harap-harap kali ini sheila akan berjumpa dengan prince charming yang terbaik di kalangan terbaik!! InsyaAllah.

1 insan terpilih:

loya said...

aduhai laki plg menyampahh popouan cm ko ni.budjet sungguh entri anda.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA