~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, July 18, 2012

Result Exam Pelajar UiTM Degree Akan Keluar Pada 3 Ogos 2012

assalamualaikum...


hari ini hari kedua berada di rumah tercinta..home sweet home!..tak lama lagi dah nak masuk bulan Ramadhan. beerti mereka yang beragama Islam akan bermula puasa..terasa cepat pula masa berlalu kan. tau-tau kita dah nak bertemu dengan bulan yang penuh keberkatan.

nampaknya bulan puasa sheila akan di penuhkan dengan kepenatan sebab mulalah era sheila sebagai pelajar praktikal. hopefully dapat lalui dengan penuh kesabaran dan keberkatan. actually sheila nak bagitahu yang tak lama lagi result exam untuk semeter lepas akan keluar.

di anggarkan 3hb ogos 2012, result bagi pelajar degree akan terpampang di UiTM Student Portal..fuhh takutnya saya. semester ini tak meletakkan harapan tinggi sangat. tapi tipulah kan kalau tak target dekan macam semester sebelum ini. sebab bila dapat dekan tuk semester yang baru lepas ini, itu bermakna harapan sheila untuk dapat 1st class degree akan tercapai..

Ya Allah Ya Tuhanku, semoga aku dan kawanku akan mendapat keputusan yang cemerlang, mendapat apa yang diinginkan dan berjaya dalam setiap apa yang dilakukan..Aminnn

hopefully tak ada paper yang tersangkut, tercicir ataupun tertinggal..mintak-mintak clear semua paper..aduhaiii takutlah pulak bila di pikirkan..yelah lepas ini kita nak praktikal dah. kalau ada paper tersangkut macam mana kan..kalau ikutkan prestasi masa menjawab haritu, ada yang okay boleh jawab, ada yang k.o..mintak-mintak lecturer masih ada perikemanusiaan ketika menanda. Aminn..

semoga kawan-kawan di luar sana akan success juga ea. sama-sama kita doakan keputusan kita akan cemerlang dan berjaya dalam apa jua yang anda lakukan..Aminn..Selamat Berpuasa Kawan-Kawan!!


P/S : jangan segan silu untuk click LINK ini kalau nak berjumpa dengan artis ataupun Link ini kalau ingin menang Ipad2..sama-sama kita menolong satu sama lain..

4 insan terpilih:

Anonymous said...

Samala kiter tgh tggu resul 3 OGOS ni....gud luck! selamat berpuasa

Anonymous said...

Ehh betul ke result 3 ogos ni? Huhuhu tkut lak.. huhu

Adam Kaulitz said...

waktu akak dpt result tu, uitm ad sent dkat email tak..then kalo ad..pkul brape..mcm result kali ni..esok keluar..9 november..kalo tgk dkat student portal..kul 10 pg bru bley tgk..
bdasarkan pengumuman yg uitm buat..dyeorang akan send dkat email pd 9 november..tp kalo nk ikutkan..lpas 12 tgh mlm jpg kn da kire 9 nov..kirenye skang sy just na taw kul bpe dy kua..nervous gile kud..ihi :)

sheila said...

kne keep on refresh ur emaillahh..xpun tgk jer masa tgh2 mlm..time tu line xbz..huhuu..gudluckkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA