~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, July 17, 2010

cicak suka kat aku. tapi aku tak suka kat cicak. cicak bertepuk sebelah tangan

aduhh..geli! geli! geliiii!!!! hurmm..mesti korang pelik tetiba sahaja aku cakap geli, geli geli..apa kejadahnya cakap camtu?? hoho

sebenarnya tadi tengah aku syok-syok mengonline, tengok-tengok blog, facebook, email, tetiba aje tup terasa ada something jatuh kat bahu aku.

then aku pun menoleh untuk melihat siapakah and apakah gerangannya..bila sahaja aku memusingkan kepala aku untuk melihat apakah itu, rupa-rupanya argggggggghhhhhhh...geli! geli! geli!

ia merupakan seekor makhluk yang dipanggil cicak..adoi..kena samak camni..hoho..apalah aku ni..cicak ni pun satu, banyak-banyak tempat nak landing kat bahu aku jugak dia berminat. mentang-mentanglah aku pakai baju warna merah malam ini..terasa hot pulak ke?? miahaha..


lagipun aku tak tahulah kenapa dengan aku ni. cicak suka sangat nak landing kat aku. kadang-kadang kat bahulah, kaki lah. yang paling worst kat kepala. eiii..giler ke hapa..dah la cicak-cicak kat sini besar-besar and gemuk..hitam pulak tu. kalau hitam itu menawan takpe.ini tak menawan langsung..haish!

lainlah kalau spiderman yang nak landing ke. boleh jugak aku mintak autograph.tapi kalau cicakman aku taknak lah.sebab kurus sangat. not my taste..haha..jahat betul aku ni kan..so, kepada cicak-cicak sekalian, AWAS! jangan lagi landing dekat aku ea. kat aku ni bukannya ada tanda pangkah ke ko nak landing. WATCH OUT LIZARD!!

4 insan terpilih:

SyerAgh said...

akulah cicak man!

sheila said...

isy, not my taste..hoho

cik plankton said...

serius sy pun xsuke cicak!!

sheila said...

geli and geliiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA