~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, July 2, 2010

sudah setahun tak pergi sunway pyramid dan tengok wayang, cerita knight and day memang mantap dan kamu semua diharuskan tengok

semalam aku keluar dengan membe aku pergi sunway pyramid..memang dah lama giler tak pergi situ..dekat setahun jugak...ops..tapi disebabkan aku bukan dating semalam so aku malas lah nak pergi jauh-jauh kat kl tu..hehe

sampai sahaja kat citu kitaorang pun makan and pergi tengok wayang. memang ramai giler lah..terutama kapel-kapel seantero dunia..huhu.jelez tengok diorang tengok wayang sama-sama..huhu. aku ni pulak dah dekat setahun tak tengok wayang..kesian kan kat aku ni..tak ada siapa yang sudi ajak..hoho

lepas tu, kitaorang pun berfikirlah nak tengok movie apa..cerita yang kitaorang nak tengok semuanya start lambat. tetiba aku telah membuat keputusan untuk tengok movie yang berjudul Knight & Day lakonan Tom Cruise dengan Cameron Diaz.

haritu ada tengok gazet dekat tv..rasa macam best pulak kan.dengan aksi yang dibuat sendiri..tapi wa nak cakap sama lu semua, movie tu memang mantap beb! thumbs up lah! huhu






so, kepada yang belum tengok movie ini lagi, baiklah korang pergi tengok cepat. movie ini kelakar, tapi penuh dengan aksi..huhu..aku bagi 4 bintang..hoho

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA