~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, July 2, 2010

malam terakhir aku di rumah, lepas ini tak dapat jumpa my debab lagi

malam ini merupakan malam terakhir aku bersama katil, bantal peluk, almari, cermin dan semua yang ada di rumah aku ini. sedih sangat-sangat,,huhu. esok pagi aku dah kena bertolak ke segamat. yelah, semester baru dah nak bermula.hmm

pastinya apa yang paling aku rindu adalah anak buah aku, ammar ziqry. yelah, selalunya aku dengan emak aku yang jaga dan layan dia kat rumah ini sementara mak dia pergi kerja. kadang-kadang aku tolak dia dalam stroller, pakaikan dia baju, main-main dengan dia..hmm i'm gonna miss him!!

lepas ini dah tak dapat aku main-main dengan dia. walaupun kadang-kadang dia buat aku geram, tapi aku suka layan dia..huhu..sedih nyerrr!!

kalau aku yang pakaikan dia baju, mesti aku letak
bedak banyak-banyak kat muka dia..hoho

ni kalau dia dah boring sebab aku tolak dia
naik stroller pusing-pusing dalam rumah aje..hehe

ini muka kalau aku tidokan dia,
memang payah betul nak tido dia ni..

ni muka kalau aku buat lawak kat dia,
tapi dia tak nak gelak..sadis betul..huhu

hmm, lepas ini dah tak dapat tengok muka dia tersenyum, menangis, menjerit..huhu..ok lah, tak mau sedih-sedih lagi.nanti time cuti dapat la jumpa..betul tak?? hehe

esok dah kena daftar, aduii malas betul lah..biasalah kan, kalau dah duduk rumah sebulan setengah pastu nak start belajar pulak mestilah rasa macam tak da mood aje. sem ini aku kena belajar betul-betul. bukanlah bermakna sebelum ni aku main-main, tapi disebabkan sem ni merupakan semester last aku dalam diploma, so aku kena buat yang terbaikk..ok

mungkin aktiviti aku berblog pun akan dikurangkan..tapi bila aku tengok jadual kelas aku, satu hari satu subjek, so memang syokk..hehe..yelah, aku ambil 4 subjek aje nanti..yeehaa!!

jadi, kepada semua, wish me luck and success in this last semester ok!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA