~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, July 9, 2010

semester akhir di uitm segamat, aku akan merinduinya

hari ini tak ada apa yang aku nak tuliskan. sekarang pun aku tinggal sorang sahaja dalam bilik. sorang rumate aku balik. lagi sorang pergi bilik kawan dia. tinggallah aku keseorangan..hhoho.

hari ini ramai yang dah balik. baru mula semester baru dah nak bali.hmm..jelez betul. kalau tak aku pun nak balik, tapi aku bukanlah jenis yang suka balik rumah bila cuti brape hari aje. aku hanya akan balik rumah bila ada cuti panjang. itupun aku tak tahu bila. tapi maybe before ramadhan aku balik rumah la kot..

nanti kalau aku balik harini, mesti mak aku bising. sebabnya membazir duit aje balik rumah. pastu tido semalam, pastu dah kena balik segamat balik. tiket dari segamat ke klang kalau pergi balik dah dekat rm50..hmm

sebab itulah bila aku nak balik aku akan pikir banyak kali..hehe..lagipun semester ini merupakan last semester. maybe lepas ini aku dah tak berpeluang pergi segamat lagi. so apa salahnya aku menabur bakti di segamat sekarang..cewah..hoho

lepas ini mesti aku akan rindukan burger segamat, mcd segamat, billion, and yang penting uitm segamat..hoho..uitm di hatiku..hehe

ok lah, tak ada apa lagi yang aku nak ceritakan. ops terlupe..sekarang ini dah banyak assignment kena buat. biasalah last semester kan. so mesti lah nak kena score kan..hehe..jadi maybe aktvt berblog terpaksa di kurangkan..harap saya tak menghampakan peminat semua..hoho..ada peminat ke aku ni??hmm

ok lah..sayonara semua..wish me luck..!!

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA