~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, September 26, 2011

hampir jadi 'teman' artis anggota forteen dulu

assalamualaikum..

sekarang ini dah macam-macam kumpulan muzik mucul di malaysia. ada yang gaya ala-ala korea, kepop-kepop, ada yang ala-ala japan, jepop-jepop..tapi kalau kat malaysia panggilnya mepop-mepop..hehe..sukahati aku jer kan nak letak nama apa..

ok, salah satu kumpulan yang muncul sekarang adalah FORTEEN..actually kumpulan ini di bawah naungan KRU. kira anak didik diorang lah selepas kumpulan ELITE.  kumpulan FORTEEN di anggotai oleh Ameerais, Rizu OIAM, Izue Islam and Ariz.

actually, Rizu atau One ini merupakan kawan sekolah aku. kira dulu aku tiap-tiap hari naik bas sama dengan dia. kalau kat sekolah tu, kira dia penyanyi sekolah lah. bila ada event mesti dia wajib nyanyi. dulu dia suka nyanyi lagu yang irama malaysia sikit..hehe..kira ramailah peminat dia ini..

ikutkan kakak dia pun suka nyanyi jugak. kira diorang selalu berduet masa kat sekolah dulu. kalau tak, aku hampir-hampir jadi 'teman' dia..bukan apa, dulu ada budak kelas aku bagitahu yang dia ini ada suka tengok budak perempuan yang selalu naik bas dengan dia. pastu kawan aku cakap, akulah itu orangnya..sebab masa itu kawan sekelas aku rapat dengan dia. tapi masa itu aku buat bodoh je..haha

kalau tak dah boleh jadi aweks artis kan..hahaha..lantaklah..kitaorang dulu pun tak tegur sangat..cuma senyum-senyum je. hahhaa..lawak dowh ingat kisah dulu..tak sangka sekarang dia dah jadi artis yang berjaya. tak sia-sia dulu selalu buat persembahan kat sekolah..haha..






0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA