~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, September 8, 2011

mulai sekarang kena fikir banyak kali untuk bergayut dengan pakwe/makwe

starts with assalamualaikum w.b.t

WHAT!!!!! starts from 15 september 2011, pembelian tambah nilai prabayar dan pek permulaan akan dikenakan cukai perkhidmatan sebanyak 6%..! 

ouh nampaknya kos hidup akan semakin meningkat..lepas ini dah tak boleh nak bertopup sangat lah kan..but sekarang tak rasa beban sangat sebab takda pakwe so topup pun jarang..hihiii..tapi, how about kapel-kapel yang di luar sana nak bergayut tengah malam buta tiap hari dengan pasangan mereka sampai berjam-jam panas telinga?? pity for themm..huwawawa!!

lepas ini terpaksalah kurangkan aktivity bercalling atau bermesejan..macam mana pulak dengan mereka yang menjual topup di kolej atau asmara secara senyap-senyap sampaikan kena ketuk pintu kuat-kuat tu?? adakah mereka juga akan menaikkan cukai? kalau dulu beli topup rm10 boleh jadi rm10.50..sekarang topup rm10.60(plus cukai) akan jadi rm11.10?? ohmaigod!

saya bangkang yang ariff!! nampaknya lepas ini harus di berikan kawalan ketat kepada aktiviti mengtopup..kalau korang mesej aku, and aku tak reply maknanya aku takda kreditlah ea..tak pun aku akan membalas mesej yang penting-penting sahaja..huwawaw..! sorrrrryyyy bukan aku yang sombong tapi keadaannn memaksaaaa!!huwawa..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA