~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, September 18, 2011

review filem Raya Tak Jadi ~ tak best!

assalamualaikum

hari khamis lepas, aku dan kawan-kawan ada di penang untuk bercuti. tak cukup cuti semester 4 bulan, ada hati lagi nak cuti di waktu kelas..hahaha..hari isnin nanti kena siap sedia tadah telinga dengan lecturer sebab tak masuk kelas pertama dia..walawehh takutt!

okay!malam jumaat tu, kami semua bercadang nak tengok wayang midnight. mula-mula plan nak tengok cerita Hantu Bonceng, tapi takada yang midnight punya. so deside tengok cerita Raya Tak Jadi.



movie start pukul 12.15 malam. before menunggu itu, kami singgah dekat rumah membe di penang. makan laksa penang, dan rehat-rehat barulah kami bertolak semula ke Queensbay Mall. first time pergi sana memang excited, yelah sebelahnya boleh nampak laut! memang syiokk habis


now aku nak review sikit movie yang aku tengok ni. bagi pendapat aku, score yang aku boleh bagi out of 10 ialah 4..hahaha..teruk tak? sebabnya aku ini memang tak suka sangat tengok cerita melayu dekat wayang..tak layan sangat. sebab aku tahu nanti mesti keluar dekat astro ke youtube ke kan.



Queensbay Mall

tapi disebabkan majoriti nak tengok cerita melayu, so aku ikut kan jelah. disebabkan wayang start kul 12.15 malam, so rata-rata kawan aku semua dah mengantuk. mana taknya, before tu kami memang dah penat sangat. tak cukup rehat. asyik berjalan dari pagi hingga ke malam. tak sempat nak tidur pun.

filem Raya Tak Jadi yang kami tengok pulak memang tak best! walaupun ada Apek dengan Johan, tapi aku rasa macam cerita itu tak ada motif jer..tapi boleh tahan jugaklah orang yang menonton. penuh jugaklah..tapi seriously memang tak best! bukan aku tak support filem kita, tapi dah memang cerita tu tak best..

bila dah habis wayang tu, semua keluar dengan muka sememeh..rupa-rupanya semua kawan-kawan aku tidur masa dalam wayang tu!! atoyaii, rupanya aku sorang jer yang layang walaupun tak best! haha..diorang masa filem tu baru start dah krohh krohh..patutlah aku tengok diorang diam jer..tak bising-bising pon..rupanya semua sudah tertidurr!! nampak sangat cerita tu bosan.

jadi, kepada kamu-kamu yang nak tengok filem Raya Tak Jadi di pawagam, baik batalkan hasrat itu. tunggu jelah masa dia keluar astro nanti..kalau tak, buat rugi duit jer..! hehe..tapi! jangan sekali-kali support pirate aka cetak rompak okay! itu pesanan dari penaja..huhu..adioss


0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA