~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, September 8, 2011

rupa baru dashboard blogspot

assalamualaikum..

sebenanarnya perubahan yang di alami dekat dashboard blog aku ini dah lama..berbulan lalu. aku pun tak tahu macam mana dia boleh bertukar rupa. nak kata adjust setting tak ada pulak. cuma ada satu hari itu aku bukak tetiba dia dah jadi macam ni.

aku tak tahulah kan kalau korang punya pun sama macam dashboard aku atau aku sorang je yang jadi macam ni. tapi aku lagi suka perubahan yang baru ini, sebab terasa lebih tersusun je setting dia semua..tak susah sangat..nak taip entry and publish pon senang..nak upload gambar and video pon senang..huhu


template


dashboard


create post


overview


post

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA