~CEPAT KLIK LINK INI~

Sunday, June 10, 2012

ahli kumpulan New Boyz, Zack berdepan dengan hukum gantung kerana DADAH

assalamualaikum..


adakah korang semua membesar dengan mendengar lagu dari kumpulan New Boyz? kalau betul mesti korang tahu salah seorang ahli mereka yang bernama Zack. alaaa Zack yang pemain bass kurus-kurus rambut panjang lurus rebonding tu.


sekarang pun kita dah lama tak dengar perkembangan terkini New Boyz.. kalau pasal vokalis dia, Tomok tu tahulah..sekarang pun dah join dalam Masterchef Selebriti Malaysia kannn..hehehe okaylah, nak di jadikan cerita, sheila terkejut jugak bila dengar cerita Zack ini akan di hukum gantung..kesalahan nya adalah mengedar dadah di Damansara..


sebelum ini ramai yang musykil dengan kekayaan yang Zack ada..tapi tak tahu pulak dia ini involve dalam pengedaran dadah..hurmm..kaya-kaya pun bukan boleh bawak ke mati kann..


hurmm..tak sangaka pulak kan..Zack mempunyai dua orang anak yang comel dan isteri yang cun tauu..hurmm mintak-mintak berita ini akan di jadikan pengajaran buat semua orang di luar sana. artis pun manusia biasa jugak kan. tak lari dari masalah, cuma ceirta mereka akan lebih sensasi dari orang lain..walahualamm

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA