~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, June 13, 2012

Dinner Broadway Musical terakhir bagi kami

assalamualaikum..


sudah lama rasanya tak update blog..rindu pulak cheq..jadi, masa yang ada nie, cheq nak ambil kesempatan untuk update story about dinner that we had enjoyed last week..dinner ini adalah untuk meraikan kami-kami ini yang sudah last semester..sekejap jer masa berlalu kan, tup tap tup tap dah nak habis belajar jahh oii..macam-macam ranjau onak duri sheila dah tempuh sepanjang belajar dekat UITM ARAU tercinta ni..betullah kata orang semua ini ada hikmah kan. hehehe


jadi dinner ini telah di anjurkan oleh pelajar semester 4 degree in HR. same macam kami last semester lah, kena organize dinner untuk pelajar last semester. muka budak HR memang muka dinner jerr..hehe..tema dinner kali ini adalah Broadway Musical. actually join dinner ini pun semuanya last minute. mula-mula tak nak pergi sebab tak ada baju. tak prepare pon baju-baju ini. so, bila dah nak dekat dinner, tetiba rasa macam rugi pulak kan tak pergi sebab this dinner will be the last for this degree..so macam tak syiok pulak kalau tak join..makanya sheila telah pun recycle baju-baju yang ada di dalam robok untuk di pakai masa dinner nanti..






jadi, inilah serba sedikit gambar yang ada..actually ada banyak tapi semua kat diorang..tak upload lagi and tak tag-tag pon kan..simpan sorang-sorang pulak kan..huhu..memang enjoy jugaklah and a little bit sedih bila diorang buat video pasal kami semua..huhu..this sweet moment will be remembered forever and ever.. 

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA