~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, March 17, 2010

Bercinta Sambil Belajar

Hari ini nk kupas sikit isu mengenai bercinta sambil belajar dan bukannya lawatan sambil belajar atau pun bekerja sambil belajar ea adik-adik sekalian.

Emm, bercinta sambil belajar nie ibarat dah jadi satu trend pada zaman sekarang and jangan xtau budak-budak yang umur baru 12 tahun pun dah pndai nk bercintan-cintun..adoii ni dah kes berat ni..budak 12 tahun apela yang dorang pandai sangat..ntah-ntah ada yang x baligh lagi huhu..

Tapi yang cla nk kupas sekarang ialah bercinta sambil belajar ketika berada di university. Benda nie sebenarnya ada baek and buruknya tapi itu semua bergantung kepada pasangan itu sendiri. Macam cla pon secara jujurnya bercinta sambil belajar. 

ok lah..cla pon bukannya nk cite pasal diri cla pon huhu..sekarang kite berbalik kepada topik kite ea..hehe..kebaikan yang kite dapat semasa bercinta sambil belajar ni ialah masing-masing akn menjadi pendorong and pembakar semangat kepada satu sama lain..cla amik contoh bercinta di universiti yang sama ea.

selain menjadi pendorong satu sama lain, mereka juga ada peneman ketika pergi ke pasar, makan and sebagainya..hehe..tu semua sebagai sampingan jela ea..tapi bagi mereka yang xberapa pandai nk bahagikan antara peribadi dan pelajaran memang susah la nanti..ia pasti akan memberi kesan kepada yang lain.

cla bukannya xsetuju dengan tajuk ni cuma ia bergantung kepada individu itu sendiri..kalau dia pandai bahagikan masa insyallah xkan ada masalah yang timbul..bergaduh tu lumrah biasa dalam setiap hubungan cuma cepat-cepat redakan ia supaya pelajaran kite xakan terganggu.

kesimpulannya, bercinta sambil belajar ni ada baik and buruknya..yang baiknya ialah setiap orang tu akan menjadi pembakar semangat kepada satu sama lain manakala yang buruknya jika kita xpandai membahagikan masa alamatnya hubungan entah kemana, pelajaran pula terganggu..jadi renung-renungkanlah..

1 insan terpilih:

fideila said...

oo yeke??tq for the info.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA