~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, May 8, 2010

AMERICAN CHOPPER, rancangan televisyen yang aku suka..

entry kali ini aku nak cerita pasal rancangan televisyen yang aku minat iaitu AMERICAN CHOPPER. bagi sesiapa yang tak tahu rancangan ini mengenai apa, ia sebenarnya mengenai sebuah syarikat yang mereka, membuat dan menghasilkan motosikal berkuasa tinggi mengikut kehendak dan permintaan client.

mesti ramai yang terkejut kenapa aku suka dengan rancangan yang selalunya kaum lelaki sahaja yang minat kan. kenapa aku suka rancangan ini ialah sebab aku suka tengok design motor-motor dia. sangat UNIQUE and kalau bawak kat atas jalan pun aku rasa sangat bangga and glamour itupun kalau aku yang bawak..haha.

AMERICAN CHOPPER ini di usahakan oleh 3 beranak. ayah bernama Paul Teutul Sr.,anak-anaknya, Paul Teutul Jr dan Micheal Teutul. workshop mereka terletak di Newburgh, New york. bagi sesiapa yang nak tengok bolehlah menonton rancangan ini pada hari ahad pukul 10.30 di 8tv (kalau tak silap lah, sebab dah jarang tengok sejak duduk asrama hehe.)







eh ni motor pakcik aku..hehe

1 insan terpilih:

kotakseni69 said...

moto ex5 mat rmpit je pkai..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA