~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, May 6, 2010

hutang tak habis lagi, dah tunjuk kain baru mintak dihutangkan..

hari ini aku dah ada kat rumah.hehe..at last aku berada di rumahku..rumahku syurgaku..oyeahh
tapi bila dah ada kat rumah tak tahu nak watpe. nasib baik ada makcik punya P1max, so tumpang sekaki. oyeahh..hehe

tadi pagi-pagi bai dah datang. bai tu orang yang selalu mintak hutang, ala yang kita beli barang kat dia tapi dalam bentuk hutang.hehe. tulah dia orang melayu hutang je keja tapi kalau tak hutang tak dapat la barang tu..hehe

arini time bayar hutang sebab tu dia datang rumah. bila hutang dah nak sikit, yang bai ni saja je keluarkan barang baru. pandai betul dia ni berniaga. kalau orang perempuan dah nampak kain-kain cantik yang dikeluarkan oleh bai paham-paham jelah kan. bila tangan dah start nak menguis kain-kain untuk melihat mana yang cantik maknanya ada harapan untuk dibeli..haha

lepastu, aku yang tengah khusyuk mengadap laptop tetiba boleh pulak dia panggil aku. "adik, mari tengok ini kain", aku pun dengan lemah gemalai tengok lah, kalau tak tengok kesian pulak sebab dia dah keluarkan banyak kain dari kereta dia.

lepas dah meneliti satu persatu kain yang ada, aku terkenan pulak dengan kain yang satu ni. cantik memang cantik, tapi tak tahulah sesuai ke tak dengan aku ni. mak aku pulak tak habis-habis suruh aku amik kain tu, sebab raya dah nak dekat, so nanti dah tak da masa nak cari baju. aku pulak nanti dah nak kena balik segamat bulan 7 ini, so aku angkatlah sama itu kain. hehe

yang bestnya semua tu masuk dalam akaun makcik aku..hehe. kesian pulak dia. lepas ini dah boleh pergi tempah tapi tak tahu nak buat baju apa. nak buat kebaya aku ni dah la tak pernah pakai kebaya, tapi tengoklah nanti raya macam mana..mana tahu tetiba nak pakai kebaya pulak..haha..nantiiikannn..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA