~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, May 5, 2010

wanita miliki payudara terbesar sehingga mencecah kaki

LIMA - Seorang ibu anak empat di utara Peru, Julia Manihuari terlantar di katil selama enam bulan disebabkan payu daranya terlalu besar, lapor sebuah akhbar semalam.

Payu dara Manihuari, 29, berterusan membesar pada setiap hari sehingga menyamai saiz perutnya selepas dia melahirkan anak lelaki ketiga, tujuh tahun lalu.

"Payu dara saya menjadi amat besar sehingga saya berasa sakit kerana kulit saya terlalu tegang dan saya turut mengalami sesak nafas," katanya.

Beberapa doktor kemudian memberitahu, Manihuari menghidap penyakit Bilateral Gynecomastia iaitu pembesaran kelenjar susu selepas dia dibawa ke sebuah hospital di negara itu dengan bantuan pembiayaan daripada media tempatan.

Bimbang payu dara wanita itu akan merosakkan paru-parunya, beberapa doktor melakukan pembedahan selama enam jam pada bulan lalu dan membuang lebih 15 kilogram daging pada buah dada Manihuari.

"Sebelum menjalani pembedahan, saya langsung tidak dapat bergerak, keadaan saya amat teruk selepas payu dara saya dapat menyentuh paha saya," katanya. - Agensi

note: bayangkan payudara kita dah boleh cecah kaki..untung dia sebab tak payah nak buat suntikan nak besarkan payudara ke hapa. sebab ia membesar dengan sendirinya..huhu..tapi bila dah makin besar dan membesar memang susah la nanti nak bergerak sebab badan kita dah tak dapat nak menanggung payudara kita yang semakin membesar tu.

akhirnya ada jugak yang berjaya mengalahkan Pamela Anderson punya payudara.haha. nanti bila wanita ini dah siap di bedah mesti terasa ringan je kan...hehe.

4 insan terpilih:

Marsita Yusof said...

salam, kesiannyer..mengalami penyakit la pulak. Pamela tu x ori..hehe yg ori le bagus xdok letak silikon2 ni.

Marsita Yusof said...
This comment has been removed by the author.
princeduyong said...

wah..susah gak camtu...

sarah shafie said...

ish..kesian kt dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA