~CEPAT KLIK LINK INI~

Saturday, May 22, 2010

rumah terpelik di dunia..

rumahku syurgaku. tapi macam mana pula dengan rumah sebegini?? macam-macam design ada. nak bentuk jamban ada, macam nak runtuh pun ada..pelik-pelik. macam mana lah arkitek tu boleh terpikir nak buat rumah macam tu. hmm..jangan harap la ada rumah macam tu kat malaysia. alamatnya kena roboh lah..hehe..sedangkan restoran kat atas pokok pun pihak berkuasa dah kecoh nak robohkan, inikan pulak rumah-rumah pelik macam ini..huhu..layannnn....


macam mana kalau ais tu cair??
alamatnya hanyut la rumah dia..hhuuh

wah..kasut giant ke ini..

tak terhakis ke tapak rumah dia tu??

dasyat..

unik..

ufo terhempas..!!

aik?? dah menghalang jalan ni..


eh ini restoran..bukan rumah..hehe

ini mesti rumah komposer..haha

alamak!!dah terbalik..

wow..macam rumah ahli sihir..

alamak, tersangkut..

adakah barang di dalam rumah pun terbalik??


3 insan terpilih:

Fathi Adha said...

waaa...rumah terbalik... hebat..

Sir Marcello said...

eh rumah yang last tue? macam mana ngan perabut dia yer? hehehe

fideila said...

fathi adha: kalau kat malaysia sah tak lulus piawaiannya..

sir marcello: perabot dia mesti la terbalik gak..hehe tengoklah langsir dia tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA