~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, September 1, 2010

bilalah aku nak dapat beraya di perantauan ni..

sekarang ini lagi beberapa minggu dah nak hari raya. tak sabar rasanya aku nak balik rumah cepat. nak main mercun, nak makan kuih raya, nak pasang pelita..eii seronoknya!! emm, dulu masa kecik-kecik aku ada satu habit setiap kali nak sambut raya.

bukan habit main mercun ke curik-curik makan ke.habit aku ini positive side sikit..hehe..dulu kalau aku baca surat khabar aku suka baca bahagian yang SALAM PERANTAUAN tu. aku rasa seronok sangat tengok rakyat MALAYSIA belajar dekat luar negara.

kadang-kadang aku jelez jugak. sebabnya aku pun nak belajar dekat luar negara macam diorang semua. tapi apakan daya..pernah dulu aku cakap dekat diri sendiri yang aku pasti akan ke sana means ke luar negara. cuma masa tu yang aku tak tahu bila.

kalau bukan baca dekat surat khabar aku tengok dekat tv. aku tak tahu kenapa bila aku tengok mereka yang sambut raya dekat sana, perasaan aku membuak-buak nak sambut raya kat sana jugak..huhu..orang yang belajar luar negara nak sambut raya dekat MALAYSIA, aku pulak nak sambut raya dekat luar negara..terbalik pulak..hehe.






seronokkan dapat beraya dan belajar dekat luar negara..bukan dapat selalu pun,,huuhu..mitak-mintak lah suatu hari nanti gambar aku pulak yang akan ada dekat situ..aminn..hehe..doakan aku lah ea..
.

1 insan terpilih:

fideila said...

ok..kalau ada rezeki..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA