~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, September 24, 2010

giveaway- Tiya Nak Belanja Makan


assalamualaikum..
malam ini aku nak join satu contest dari cik tiya. 
contest ni tentang makan dan  hadiahnya pun berkaitan dengan makan. 
kalau menang, cik tiya dan en taro akan belanja kita makan..hehe..mintak je apa korang nak diaorang belanja..haha..sukahati aku je. hehe
kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh pergi ke blog cik tiya yang comel lote..tapi not available ok..
tarikh tutup pada 20 oktober 2010, sepuluh hari selepas birthday aku..hoho..sesuai sangat kalau ada orang belanja ni..hehe

aku sangat suka makan. makanan pun suka aku sebab bagi aje makanan apa aku sapu tolak kayu ngan batu je. kalau tak percaya tengok picture bawah ni.




 banyak kan aku makan. time tu aku ngan membe aku sorang makan dekat pizza. 
aku sorang makan 4 keping pizza dengan satu pinggan spagetti..hehe.
hurm, aku memang sangat suka makan sebab kalau aku makan banyak mana pun, berat badan aku tak akan naik pun. mesti korang tak percaya kalau aku bagitau berat badan aku tak pernah cecah lebih dari 40kg.
haritu buat pertama kali berat aku 40kg, bukan main suka aku.tapi lepas seminggu berat aku dah turun balik.betapa sedihnya aku..huhu.sebab tulah aku tak risau kalau makan banyak mana pun. lagi-lagi kalau orang belanja memang aku lagi bersemangat nak makan.hehe

oklah, membebel pulak aku ni. nanti cik tiya marah pulak sebab banyak bebel. tapi cik tiya jangan risau kalau cik tiya jumpa saya depan-depan saya sebenarnya seorang yang pendiam. lagi-lagi kalau depan makanan. apa taknya, concentrate dengan makanan aje..hhuuhu..
dengan itu saya mengetag:

1. pretty nurul-tak pasti dia kuat makan ke tak

okaylah, kepada sesiapa yang nak join contest ni, bolehlah pergi ke blog cik tiya..adios..

1 insan terpilih:

deleted said...

yeah, suda diterjah. jumpa geng lorh.. makan kuat tapi berat bdn x mau naik2. same la.. huhuhu

selamat maju makan. tq and gudlux.

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA