~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, September 27, 2010

DiGi iPhone 4 Real

idigi postpaid plans

ok..sekarang aku sudah berada di task yang ketiga..ada lagi satu task yang perlu di sempurnakan. tak sabar rasanya nak habiskan task ini. setiap task sangatlah mencabar..aku harap luck menyebelahi aku kali ini. kalau tak dapat menang iPhone 4 pun takpelah. asalkan aku mencuba. tapi aku nak menang juga. tolong bagi aku menang ye..huhu.oklah, soalan bagi task ketiga ini adalah:

tell us what you love about the DiGi iPhone 4 Plans.

kalau nak tahu, aku memang pengguna setia digi sejak dari dulu lagi. bagi aku, aku lebih berpuas hati menggunakan digi daripada celcom sebabnya kadarnya yang murah, line yang setia ada (orang kuning selalu ikut aku pergi mana-mana tau) dan tak banyak karenah.


buat masa ini aku baru gunakan DiGi Campus dan aku sangat sukakan ia. I Love It..sebabnya memang sangat sesuai untuk student macam aku ini. hanya gunakan rm2 aku dah boleh cakap satu hari. sukahati aku nak gayut sampai bila pun. sampai telinga panas pun boleh. asalkan jangan meletup sudah..hehe

             jangan jadi 
       sampai begini..hehe

sekarang aku nak cerita sedikit pasal DiGi iPhone 4 Plans. kalau kita tengok plan antara DiGi iPhone 4 dengan Maxis iValue Plans, aku rasa DiGi lebih more attractive dari segi pembayaran setiap bulan. kalau kita tengok, setiap bulan bagi DiGi iPhone 4 Plans yang paling murah adalah RM 58/month, manakala bagi Maxis iValue Plans adalah RM100/month. so dari situ DiGi sudah menang and thats why ramai orang sekarang beralih dekat DiGi.

digi iphone rm58


selain itu, DiGi iPhone 4 Plans ada fixed contract period iaitu 24 months manakala Maxis iValue Plans ada flexible contract period whether 12 months atau 24 months. so, itu sudah memudahkan pengguna, tak payahlah pengguna nak pening-pening kepala fikir macam mana nak bayar semua.


jika pengguna bind in contract with DiGi, mereka akan mendapat panggilan, SMS, MMS secara percuma ke seluruh rangkaian. itu yang menarik perhatian aku untuk tetap setia dengan DiGi Plan. 

yang paling penting adalah pengguna akan mendapat internet percuma tanpa ada apa-apa caj tambahan. seperti yang aku katakan dalam task yang pertama, iPhone 4 sangat sesuai bagi mereka yang menjalankan bisnes secara online, mereka boleh update dan check email setiap masa. so ini sudah beri mereka kesenangan kerana internet adalah free jika kita pilih DiGi iPhone 4 Plans!


banyak lagi kelebihan kalau kita pilih DiGi iPhone 4 Plans sebagai rangkaian kita. DiGi sentiasa di hatiku..dengan itu, aku akan stay connected with DiGi dan tidak akan pilih yang lain.. 
I LOVE DiGi..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA