~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, May 2, 2011

untunglah budak diploma dah balik rumah

assalamualaikum, malam ini macam biasa tak boleh tidur lagi. nak baca buku rasa macam dah tak boleh nak masuk. so penyelesaiannya adalah dengan mengonline kan diri.hehe bila dah tak ada siapa nak temankan malam-malam ini, rasa macam bosan je hidup..hurmm

memang rasa macam sunyi je hidup ini tau bila dah tak berkapel. even ada kawan-kawan pun tapi bila diorang asyik sebut pasal pakwe rasa macam jeles pulak. tapi nak buat macam mana..jodoh aku dengan dia tak kesampaian..huhu

okaylah..mood xmoh sedih-sedih..sekarang kita ke happy mood pulak. esok aku akan belajar dekat library..hahaha..happy ke? sebenarnya nak study kat rumah pun boleh tapi aku takot masa untuk tido lagi banyak dari study. so lebih baik aku bawak diri aku ini ke library..at least ada jugak mata aku nak pandang benda yang best2..hehe

next paper hari khamis dengan jumaat..kenapalah lambat sangat ek? bukan sebab aku dah ready nak jawab, tapi aku dah tak sabar nak balik rumah. setiap kali aku ternampak bus ekspres aku rasa macam nak naik bas tu lepas tu balik rumah..arghhh tak tertanggung hati aku nak balik rumah iniii..okaylah, sampai kat sini sahaja aku nak tulis. lenkali aku tulis lagi okay.wasalam.

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA