~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, June 3, 2011

novel Kasih Yang Suci sold out gara-gara Nora Elena

adoii sakitnya badan aku. lenguh sana, lenguh sini..sakit kaki, sakit bahu, senang kata semua sakit..tapi jari aku tak sakit sebab tu boleh update blog..huuhu..anyway, assalamualaikum. macam biasa, kena jawab salam tu barulah cik konichiwa ni sayaaanggg sama kamu.. :)

sebab apa badan aku sakit-sakit ni? ini semua angkara kerja. tulah kau nak kerja sangat, haa skang hamik kau. dah sakit jangan nak banyak songeh. ko sendiri yang carik penyakit kan. tapi itu semua aku tak kisahh pun yang penting duit masuk dalam bank aku setiap bulan..haha

sepanjang aku bekerja kat MPH tu, macam biasalah lah kena kemas buku. setiap hari diriku di kelilingi buku. bahagianya hati..hahaha..bahagiakah? macam-macam ragam customer aku dah jumpa. itu baru 2 hari bekerja. kalau 2 tahun, maunya aku terbalikkan rak buku tu sebab pening kepala layan diaorang. hehe

tapi sejak akhir ini, soalan yang kerap customer tanya adalah, dik novel KASIH YANG SUCI ada tak? dan aku pun menjawab, xadalah kak. dah habis stock. asyik soalan tu je yang diorang tanya. sekarang ini naik pantang pulak aku bila dengar soalan tu. huuhu


kadang-kadang aku wondering jugak best sangat ke novel tu sampai ramai customer cari. bila aku selidik punya selidik, baru aku tahu, ini semua penangan NORA ELENA yang tengah popular dekat tv3 sekarang ini. rupanya cerita itu diadaptasi dari novel inilah. so diorang tak sabar sangat nak tahu ending dia macam mana, so bacalah novel itu. malangnya buku tu sold out.


aku ni tak pernah pun layan cerita tu kat tv. tapi ada lah tau sikit-sikit siapa pelakon dia. kalau novel tu dah sampai kat kedai, meh sini aku baca bab muka surat akhir itu je. lepas itu aku bagitahu kat korang apa endingnya. 



sama ada perempuan itu akan bersama Seth Tan ataupun Eid ataupun Amer okay..hahaha..tak surprise pulak kan. tapi peduli hapa aku. nak sangat novel itu kan. hamik kau! hohoh.. okaylah, esok aku cuti so dapatlah merehatkan badan sikit. tapi pagi itu nak pergi bukak akaun CIMB. kalau tak bukak alamatnya gaji aku tak masuklah. huuhu.. kepada blogger yang datang ke GIANT STADIUM SHAH ALAM, jemput singgah ke MPH dan tegur-tegurlah sama saya okay..huhu..adios.

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA