~CEPAT KLIK LINK INI~

Tuesday, June 28, 2011

dulu nora elena, sekarang stanza cinta, lepas ini ombak rindu pulak

assalamualaikum..drama stanza cinta yang bersiaran di tv3 pada hari ahad jam 9 malam telah mula memikat hati penonton. drama lakonan Aaron Aziz dan Nur Fathia mungkin boleh melawan kehebatan drama Nora Elena.

sejak aku bekerja dekat Mph ini, kalau dulu ramai customer yang tercari-cari novel Kasih Yang Suci yang di adaptasi dari drama Nora Elena, tetapi sekarang customer sudah beralih arah. ramai pulak yang mencari novel Stanza Cinta.



walaupun novel ini tak sehangat novel Kasih Yang suci, tapi ia tetap menjadi salah satu best seller. lepas ini aku tak tahu novel and drama mana pulak yang akan jadi hot. tapi, ada orang cakap lepas ini novel Ombak Rindu akan menjadi pilihan pembaca. sebab itulah ramai dah cari novel ini dari dulu lagi.


sebabnya tak lama lagi drama Ombak Rindu pula akan di tayangkan. tapi yang ini hero dia macam biasa Aaron Aziz dan heroin Maya Karin. patinya filem ini akan meletup vass vass gitu..huhu sekarang ini senang betul nak buat drama atau filem. tak payah pikir and pening-pening kepala. baca aje novel, then idea nak mengarah terus datang. huhu



aku rasa sekarang ini kalau tanya kat pengarah apa hobi mereka selain mengarah mesti ramai yang cakap baca novel..hehe..jangan jadi jiwang sangat sudahlah ea. huhu

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA