~CEPAT KLIK LINK INI~

Monday, July 25, 2011

buat bisnes dengan CREPE RANGUP dengan modal hanya RM2K..!

assalamualaikum..sila jawab, kalau tak Tuhan marah nanti..hehe..hari ini mood aku okay, stabil cuma aku tak tahu kenapa tiba-tiba aku rasa macam berdebar, macam nak semput, tak cukup nafas je ni. tapi its okay, im okay, and try to relax and cool..hehe

entry kali ini aku nak cerita pasal makanan. semua orang mesti suka makan kan. terutama makanan yang sedap-sedap dan delicious..hurm xsama ke tu?? hoho..okaylah dengan perangai korang yang suka makan itu, apa kata korang translatekan dia kkepada bisnes..

cewahh mentang-mentang aku belajar bisnes, so otak asyik pikir nak berbisnes aje..hehe..oleh itu, aku nak ajak korang bukak bisnes yang boleh menguntungkan kan ini. modal tak payah sampai berjuta-juta..dengan modal yang sikit korang dah boleh dapat untung banyak kalau kena dengan lokasinya..hehe

ermm..agak-agak bisnes apa lah itu ek?? ini bukan MLM atau skim cepat kaya okay..kalau korang rasa macam nak try boleh aje..aku cuma cadangkan lagipun aku sendiri pun tak try lagi..hehhe..jadi kepada sesiapa yang masih tercari-cari nak buat bisnes apa, cik Sheila ada penyelesaiannya..jeng jeng jeng...


Rakan Niaga Diperlukan  Seluruh Malaysia!
Tanpa Yuran Francais, Tanpa Bayaran Royalti,
Tanpa Caj Tersembunyi
,  
Keuntungan 100% Milik Anda..




tgk gambar pun dah boleh terliur kan..hehe benda ini pastinya menjadi pilihan semua peringkat usia tau..lagi-lagi kanak-kanak dan remaja..pantang tengok ice krim, semua dah terliur..hehe..samalah macam aku ini..

Apa Yang Bakal Anda Perolehi?
PAKEJ RM 2480 !!!!
Pakej Perniagaan Crepe Rangup ini merangkumi Kiosk, Dapur Khas, Tepung, Pelbagai Jenis Perisa, Pembungkusan Produk, Latihan, Sokongan, Perkhidmatan Selepas Jualan danAlatan-alatan khas yang lain.
Kiosk Mudah-Alih
Direka dalam bentuk mudah alih untuk kesenangan anda denganreka bentuk grafik yang kontemporari dan menarik perhatian.Table Top kiosk pula diperbuat daripada stainless steel yang mana kesemua proses penyediaan dan penjualan produk Crepe Rangup boleh dilakukan tanpa sebarang masalah. Lebih menarik, kiosk ini boleh dilipat dan dimuatkan ke dalam kenderaan anda! 
 
Pakaian Seragam
Kami telah mendedikasikan begitu banyak sumber kepada penjenamaan produk Crepe Rangup. Oleh itu, setiap Rakan Niaga akan dibekalkan dengan 2 set pakaian seragam yang berupa: 2 helai t-shirt berkolar, 2 helai apron dan 2 unit topi.
 
Dapur Khas
Memperkenalkan Dapur Crepe Rangup yang menggunakan gas, direka khas untuk menghasilkan 2 Crepe Rangup dalam masa yang sama! Plat pemanas yang unik ini mampumemanaskan keseluruhan permukaan memasak dan dapatmengekalkan suhu yang dikehendaki.
 
Tepung Crepe Rangup
Tepung yang dirumus khas daripada resepi rahsia kami.Dengan hanya menambah air dan bahan lain ke dalam pek 4kg ini dan mengikuti arahan adunan sempurna. Anda boleh menghasilkan secara purata 80-90 keping Crepe Rangup.
 
Perisa Pilihan
jenis perisa pilihan akan dibekalkan iaitu: Coklat, Strawberry, Blueberry, Vanilla, Oren, Apple & Pandan. Setiap perisa dipekkan dalam bungkusan seberat 1kg. Rasanya yang lazat dan enak setanding perisa lain yang terkemuka  terdapat di pasaran.
 
Bungkusan Take-Away
Berbentuk unik dan juga memudahkan serta cepat untukmembungkus Crepe RangupPenyelesaian yang ideal untukkonsep perniagaan mudah-alih seperti ini. Kami berbangga dengan cara pembungkusan kami yang menjimatkan. Satu inovasi yang sangat praktikal untuk situasi tidak formal bagimereka yang mahukan proses penyediaan yang pantas
 
Alatan Khas
Alatan khas penyediaan Crepe Rangup turut disediakan khusus untuk anda.
 
Bahan Promosi
Terdiri daripada banner dan bunting untuk kegunaan dalaman atau luaran dengan reka bentuk grafik  yang menarik perhatian. Penampilan promosi produk Crepe Rangup sentiasa dikemaskini dalam memastikan urusanperniagaan anda berjalan lancar dan up-to-date.
 
Latihan
Kami akan melatih anda bagaimana untuk mengadun tepung, seterusnya teknik memasak Crepe Rangup yang betul. Sehinggalah anda mahir dan boleh mula menjual produk Crepe Rangup ini kepada para pelanggan anda.
Berapakah Harga Jualan Bagi Sekeping Crepe Rangup?

Sekeping Crepe Rangup biasa (dengan perisa) boleh dijual dengan hargaRM2.00 sahaja. Dengan harga serendah itu, sudah pasti sesiapa sahaja mampu untuk membelinya. Katakan setiap hari anda berjaya menjual sekurang-kurangnya 200 keping Crepe Rangup.

Kiraan hasil jualan anda ialah:
RM2.00 x 200 keping = RM400.00 sehari!

Sungguh Lumayan Bukan?
Belum lagi dikira dengan produk tambahan yang diminta pelanggan seperti Aiskrim atau buah-buahan seperti Pisang, Strawberi, Kiwi dll.

NAK BUKA DI MANA???

aku nak bagi cadangan sedikitlah ea..kalau korang student, korang boleh bukak dekat university korang sebab kat situ menjadi tumpuan pelajar kan. lagi-lagi makanan macam ini pastinya pelajar suka sangat-sangat kan..so kalau nak try, carilah tempat yang menjadi tumpuan pelajar, pekerja dan orang ramai.

MACAM MANA NAK TEMPAH??

korang boleh pergi ke page facebook mereka..TEKAN SINI atau ke blog rasmi mereka..TEKAN SINI

P/S: belum cuba belum tahu, sudah cuba baru tahu..hehe

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA