~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, July 7, 2011

Perhimpunan Bersih akan di adakan di Stadium Shah Alam.

assalamualaikum..sekarang ini heboh sana sini tentang Perhimpunan BERSIH yang aku tak tahu pun apa sebenarnya tu. aku pun kurang tahu pasal apa motif perhimpunan dan demonstrasi ini sebenarnya.

bukan aku malas nak ambil tahu, tapi aku tak paham kalau bab-bab politik ini. tapi tadi aku baca surat khabar, dia bagitahu yang perhimpunan Bersih ini akan di adakan di Stadium Shah Alam. 

kalau sebelum ini tempat untuk melakukan perhimpunan masih menjadi teka-teki, tapi tadi dah bagitahu yang ia akan di adakan di Stadium Shah Alam. tapi kalau tersalah mintak maap lah ea..huhu

perhimpunan bersih ini juga akan di adakan pada 9 julai 2011. kalau betul perhimpunan itu akan di adakan di Stadium Shah Alam, alamatnya jammed lah jalan. kebetulan hari Sabtu ini aku kerja, so harap-harap tak lah ramai orang sangat kat kedai. yelah, aku kan kerja dekat Giant Stadium Shah Alam ini.

and aku mintak sangat bila aku balik malam itu, tak ramai orang buat hal. kalau tak takutlah aku nak jalan balik rumah. hopefully semuanya akan berjalan dengan lancar dan tiada perkara tak diingini berlaku.. aminn..

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA