~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, July 27, 2011

terkejut akhirnya aku dapat BE !!

assalamualaikum..actually ini entry pendek je aku nak buat. sebenarnya aku agak terkejut sebab tadi aku bukak nuffnang. macam biasalah saje nak tengok berapa ramai orang datang dan keluar. lepas itu aku tengoklah earnings aku berapa, macam biasalah sikit je, takdalah sampai beribu-ribu. tapi yang aku terkejutnya kenapa bentuk dia macam lain je. sekali baru aku tahu rupanya selama ini aku dah dapat 4 BE. yang salah satu nya dah jadi ME pun..punyalah aku terkejut. sebabnya selama ini blog aku tak pernah pun dapat BE, so bila dapat ini aku excited sekejap. yelah, selalunya orang lain asyik bercerita pasal BE yang diorang selalu dapat je. tapi aku tak pernah pun dapat. sob sob..tapi sekarang dia bagi 3 sekaligus yang masih hidup. hahaha..pelik-pelik..itu bermakna blog aku kira boleh lah jugak setanding dengan mereka-mereka di luar sana walaupun diorang dah dapat banyak kali buffered earning..hahhaa

Buffered Earnings

Buffered earnings are earnings for metered campaigns that are currently running on your blog. These will be added to your total earnings after the campaign ends
CAMPAIGN NAMEBLOGCTR
BONUS
CURRENT EARNINGCTR
Maxis Prepaid Data Roaming SSkonichiwa


Bausch and Lomb Freedom to Look Hot SSkonichiwa


Korean Dramas (Tonton) LBkonichiwa+RM 0.37

Metered Earnings

CAMPAIGN NAMEBLOGSTART DATECTR
BONUS
AMOUNTCTR
Motor Trader SSkonichiwa01 Jul 2011


0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA