~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, July 6, 2011

gambar bakal suamiku

assalamualaikum..kali ini aku rasa macam nak bercuti ke korea lah pulak. apa kes kan nak bercuti sampai ke sana? dalam Malaysia pun tak habis pergi, inikan pulak Korea. ada hati..huh..

apalah korang ini. tak semestinya aku cakap nak bercuti ke Korea bermaksud aku betul-betyul nak pergi sana. maksud aku boleh jadi aku nak bawa semua orang bercuti ke korea melalui entry aku ini. whattt?? tadi cakap ada hati nak pergi, sekarang ini pulak ada hati nak ajak orang lain join sekali?? what the cat..!

kalau macam itu, tak payahlah pergi Korea. duduk diam-diam baca entry aku ini berkenaan dengan artis Korea sorang ini. aku memang minat gilerrr dekat dia sebab muka dia yang cute lagi miut lagi piut lagi tiut. siapakah gerangan itu?? ting tong..

orang yang aku maksudkan adalah JANG GEUN SUK !! kalau korang peminat cerita Korea, mesti korang kenalkan. ala yang berlakon cerita MARRY ME MARY dengan YOU'RE BEAUTIFUL tu.. aku sukaaaa bangat bila tengok dia senyumm..sangat mencairkan hati ku..ahakzz

kalaulah bakal pakweku atau suamiku nanti macam muka dia, alamatnya setiap masa, minit dan saat aku tengok je muka dia..boleh tak kalau macam tu?? huhuh..tapi jangan sampai perempuan lain tengok dia macam itu, memang nak kena lah tu..

so, kepada sesiapa yang tak kenal atau tak pernah tengok muka dia, meh aku tunjukkan muka bakal suami aku ni. disebabkan korang nak tengok sangat kan, so aku bagi can lah..nanti nangis sampai tak nak datang tengok blog aku susah pulak nanti..

tapi dengan syarat, jangan tengok lama sangat..i jeless tau..walaupun muka legend tapi hatiku tetap jambu..!! entry kali ini aku taknak tuju lagulah..hehe

psstt..ada ke orang muka macam ini dekat Malaysia..Korea tu jauh sangatlah..susahlah nak balik kampung bila raya nanti..hehehhe..dengan ini aku izinkan korang tengok muka bakal suami aku..jangan bagi kontroversi sangat tau..i tak suka..hhuhuhu..








okayy! cukup-cukuplah tu aku tayang muka bakal suami aku ni..kang nanti ada pulak yang tak tidur malam di buatnya..huhuh..jangan termimpi-mimpi sudahlah ea..chawww

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA