~CEPAT KLIK LINK INI~

Friday, May 11, 2012

permohonan praktikal sudah di luluskan..Alhamdulillah

assalamualaikum...

alhamdulillah berkat hari Jumaat Penghulu segala hari ini sheila dah dapat panggilan yang ditunggu-tunggu. tadi petang masa tengah syok tido walaupun tidur-tidur ayam ajer sebab cuaca panas sangat, adalah satu panggilan masuk. nombor yang tertera adalah nombor ofis dari selangor..so, dalam hati dah dapat agak ni mesti nombor company mana-mana ni..mood tengah excited time tu..


after dia perkenalkan diri, then dia cakap I have a good news for u..masa dengar tu hati berbunga riang..akhirnya permohonan sheila untuk jalani latihan praktikal di syarikat WorldWide Holdings Berhad sudah di luluskan!! yahooo!!

lepas tu, sheila pun tanya pasal elaun..hehe..orang tu cakap aikk belum apa-apa dah tanya..heehee tapi dalam nada bergelak lah..huhu..nasib baik ada cuma tak banyak sangat lah..same jer amount dia dengan Bank Rakyat yang sheila dapat jugak tu..cuma Bank Rakyat tu jauh..so susahlah cikit kos tinggi..

nanti pihak diorang akan hantar surat dekat lecturer yang jadi penasihat untuk praktikal ini. alhamdulillah, walaupun company ni bukan berada di tangga teratas pilihan sheila, tapi tetap jugak terima.. kalau ada company lain yang luluskan permohonan jugak, sheila akan pilih based on elaun yang diberikan..hehehe..

sekarang ini kena pikir pulak macam mana nak pergi WorldWide Holding Berhad yang terletak dekat Seksyen 7 tu..walaupun dekat ajer dengan rumah, tapi kalau naik bas rasa macam penat jugak, lagi-lagi time tu tengah puasa..hurmm nampaknya niat untuk mintak skuter kenalah di luluskan. kalau tak, sia-sia jer bayar tok lesen motor..hehe..nak mintak kereta macam melampau pulak kan, so mintak skuter jadilah..comel sikit..huwawawa..

6 insan terpilih:

Apple Xander said...

congrats!! and happy practical!! :D

I xdpt lg offer intern even after a lots of interview i went. sedih pedih :'(

Anonymous said...

sis, alaun bank rakyat bape?

sheila said...

elaun bank rakyat dapat rm300..tu pun kat HQ..kata duduk dekat branch xtau dapat bape, sebb dgr cite kat branch dapat rm100..kalau amik HR memang kena duk kat HQ

Anonymous said...

sis? dkt bank rkyat ada course IT programming tak?elaun berape? sy nk prktikal situ bulan 12 nie.hehe :)

Alynn Hayden said...

Macam mana nak apply ek?

Anonymous said...

sis... sy budak law.. boleh ke sy apply praktikal kat bank rakyat?? i dont mind dpt elaun ke x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA