~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, March 18, 2010

tips menambah berat badan

Bagi orang yang macam cla ni kalau orang lain tengok mesti semua orang cakap benda yang sama, kurusnya lah cla ni. Tapi bagi mereka yang dah lama benar kenal ngan cla mesti mereka tahu yang cla ni sebenarnya adalah seorang yang kuat makan tapi badan still maintain okay. Maybe ia disebabkan sistem metabolisme cla sangat kuat sehingga setiap kali makanan masuk dalam perut ia akan diproses dengan sangat hebat huhu..(jangan jelez).

Cla sendiri bingung macam mana lah nak naik kan berat badan ni. Dah macam-macam makanan sla makan, makan ayam tiap-tiap hari pon tak boleh gemuk. Kalau ada orang yang cakap cla dah gemuk itu semua adalah auta belaka sebabnya bila cla pergi timbang berat nye still maintain tak pernah la nk cecah 40kg. Yang paling berat cla pernah capai adalah 38kg. Masa dapat tahu berat cla dah naek memang excited lah tapi berat tu hanya dapat bertahan selama beberapa minggu jew..sob sob..

Cla pun dah pernah cuberteraitest susu weight gain tapi keputusan yang cla dapat adalah makin kurus dari dulu (tipunya weight gain). Masa dulu cla kecik-kecik memang sangat gemuk sampaikan semua orang panggil anak apek tapi setelah berlaku beberapa krisis pada diri ni berat badan pun terus susut dengan mendadaknya..

Cla da bace satu artikel ni pasal macam nak nk gemuk and mereka telah bagi satu tips yang cla taktau la berkesan ke tak kat cla ni. Tips nye adalah dengan mengambil pil ginseng. Disini cla akan tunjukkan serba sedikit mengenai artikel ni yang diambil dari http://maugemuk.com

Jika anda, kawan- kawan anda atau saudara- mara adalah orang yang kurus maka anda sangat digalakkan untuk mencuba produk ini. Dijamin berkesan! Jika anda bercadang untuk mengubah fizikal anda, maka pil ginseng adalah produk yang paling berkesan !!! Pil ginseng sesuai untuk lelaki dan wanita.P.S.

- Pil Ginseng dihasilkan daripada tumbuh- tumbuhan (akar ginseng).P.P.S.
- Kepada saudara- saudari yang telah/akan membeli pil ginseng ini, dicadangkan mengambil dua biji pil sebelum tidur.Pil Ginseng (BAN KAH CHAI GINSENG PLUS ZHENG FEI CAPSULE )
50 Kapsul sebotolMAL19984579T sah di bawah Kementerian Kesihatan MalaysiaAchieved GMP Standard Approved by Ministry of Health Malaysia

* Menambah selera makan
* Meningkatkan daya tahan tubuh terhadap penyakit
* Meningkatkan kapasiti pencernaan
* Meningkatkan penggunaan nutrien dalam tubuh secara maksimum
* Menambah berat badan tanpa mengakibatkan lemak berlebihan
* Menggalakkan pertumbuhan otot yang kuat dan fizikal yang ideal

Sudah ramai yang menggunakan tips ni dan mereka semua telah memberikan reaksi yang positif. Jadi apa tunggu lagi?? Marilah kita dapatkan produk ini di kedai-kedai yang berhampiran. Selamat Mencuba!!

9 insan terpilih:

Unknown said...

nk beli pil ginseng ni kat ner

Ain Aisyah said...

cla makan x?? berkesan x??

pengembara said...

nice baca...boleh percaya ke ni?
so apa prubahan yg berlaku kat awak?
nnti bls ke sini ibnu_haron90@yahoo.com.my

sheila said...

selipacrocs: beli kat kedai jamu atau kedai ubat.

princess: makan..tapi macam biasa tak berkesan..hm..tapi aritu berjaya cecah 40kg

lydia said...

sya pun bru nk try gak...

~Hitori Hana~ said...

cla... tau x kt mna ada jual?? sbb dh try cari kt kedai sensai kt JB nie x der pon.... (T_T)

~Hitori Hana~ said...

tau x kt mne ada jual? dh cari kt kdai ubat n sensai kt JB nie tp x der pon.. huhuhu.. lau ada email kt hitori_primavera@yahoo.com ekk... thnks..

sheila said...

kalau cari kat kedai jamu atau ubat2 cina tu mungkin ada. kat area kl ada rasanya..

ieza ashaari said...

boleh dipercayai ker? halal ke x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA