~CEPAT KLIK LINK INI~

Wednesday, October 20, 2010

Eiffel Tower Giveaway


assalamualaikum semua..
hari ini hari Rabu, cuaca pun sangat bagus cuma pansa sikit-sikit. 
biasalah Malaysia, mana tak lekang dengan panasnya kan..lainlah kalau kat Paris, sejuk sentiasa..hehe
oleh yang demikian, aku nak masuk satu giveaway dari Nadia
tapi apa kena mengena panas sejuk dengan giveaway ni ek?? huhu

giveaway ini diberi nama Eiffel Tower Giveaway.
macam best je kan bunyinya. hadiahnya pun mantap and best jugak tau.
sudah semestinya hadiah akan diterbangakan dari Paris Hilton..
ops! salah taip pulak. dari Paris la..hehe
tapi tak mungkin dia nak bagi Eiffel Tower sebesar-besar alam tu kan.
kalau replika boleh diterima..hehe

sebenarnya Nadia ada member bernama Farah di Paris. jadi, semua hadiah akan disponsor oleh Farah..
wah best-best! jangan lupa beli banyak-banyak tau souvenir dari sana untuk kitaorang yang join giveaway ni..hehe..sukahati aku je nak mintak. tapi apa salahnya kan..

kalau dapat menang giveaway ini, memang seronok sakanlah. apa taknya dapat hadiah limited edition dari Paris tau..bukan dari Perlis..hehe susah nak dapat peluang ni..hehe
so mintak-mintak aku ada rezeki untuk menang giveaway ini..aminn.
.Nadia and Farah jangan lupa pilihlah aku sebagai salah seorang pemenang ea..hoho
tarikh tutup giveaway ini adalah pada 20 november 2010..

baiklah..membebel pulak aku ni. diorang bukan suruh aku buat cerpen pun, terover lah pulak..hihi 
mintak maap penganjur..dengan itu aku nak mengetag:

2) mish
4) semua readers yang baca blog ini..

kepada sesiapa yang belum join, bolehlah join sekarang sebelum terlambat. mari pakat ramai-ramai join Eiffel Tower Giveaway!!

1 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA