~CEPAT KLIK LINK INI~

Thursday, October 21, 2010

i like to join giveaway and contest

assalamualaikum semua..mintak maaflah ea. sejak akhir-akhir ni aku nak update blog, tapi entah nape ntah blogspot ni tak boleh nak tulis entry. ada problem agaknya. tapi aku tak tahulah aku seorang sahaja yang mengalami masalah ini atau korang pun ada mengalaminya jugak.huhu.

tangan aku dah gatal sebenarnya nak masuk giveaway atau contest yang dianjurkan kawan-kawan blog..hehe.aku sekadar mencuba nasib sahaja. kalau ada rezeki aku menang, kalau takda takpela. mungkin rezeki tak ada dekat giveaway itu kan.

tapi aku tak akan berputus asa sebab aku memang seronok masuk giveaway ini sebabnya hadiah yang di tawarkan memang best and meletup hoho..kalau dapat menang lagilah best bukan kepalang kan. so, nantikan keluaran entry akan datang mengenai giveaway-giveaway yang aku masuk..hehe. wasalam

0 insan terpilih:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERTULIS ADALAH HAK MUTLAK KONICHIWA